« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Novi cilj projekta "Izazov sretnog života u europskom društvu" jest provesti sveobuhvatnu analizu te prikupiti podatke o aspektima iz svakodnevnog života koji građane našega grada čini sretnima ili nesretnima. Smatraju li da imaju zadovoljavajuću kvalitetu života? Što najradije rade u slobodno vrijeme? Brinu li više o zdravlju ili financijama? U kojoj mjeri su im važni skladni obiteljski odnosi, osobna postignuća i sigurnost? Sve to, ali i mnogo više otkrit će vam rezultati velike ankete koju su ispunjavali građani Koprivnice.
Anketa je središnji dio Erasmus+ K229 projekta "The Challenge of Being Happy in a European Society" (Izazov sretnog života u europskom društvu). Cilj istraživanja je utvrđivanje zadovoljstva građana Koprivnice i okolice kvalitetom života i životnim standardom, uključujući različite aspekte života (obrazovanje, posao, slobodno vrijeme, psihičko i fizičko zdravlje). Svojim sudjelovanjem građani Koprivnice doprinijeli su potpunijem uvidu u kvalitetu života građana našega grada. Sudjelovanje u istraživanju bilo je anonimno. Podaci su se koristiti samo u skupnom obliku u svrhu statističke obrade.
Naši učenici su u nizu online sastanaka putem platforme Zoom prezentirali svojim vršnjacima iz Njemačke, Švedske i Portugala rezultate istraživanja. Svaki tim izradio je prezentaciju koja obuhvaća jednu od tema samog istraživanja.
Uočene su mnoge sličnosti ali i vrlo upečatljive različitosti među pojedinim državama, posebno u segmentu povođenja slobodnog vremena, egzistencijalnim pitanjima, percepciji korupcije u društvu i dr.
Potpune rezultate ankete moći ćete uskoro proučiti na našim stranicima.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
Novi cilj projekta "Izazov sretnog života u europskom društvu" jest provesti sveobuhvatnu analizu te prikupiti podatke o aspektima iz svakodnevnog života koji građane našega grada čini sretnima ili nesretnima. Smatraju li da imaju zadovoljavajuću kvalitetu života? Što najradije rade u slobodno vrijeme? Brinu li više o zdravlju ili financijama? U kojoj mjeri su im važni skladni obiteljski odnosi, osobna postignuća i sigurnost? Sve to, ali i mnogo više otkrit će vam rezultati velike ankete koju su ispunjavali građani Koprivnice.
Anketa je središnji dio Erasmus+ K229 projekta "The Challenge of Being Happy in a European Society" (Izazov sretnog života u europskom društvu). Cilj istraživanja je utvrđivanje zadovoljstva građana Koprivnice i okolice kvalitetom života i životnim standardom, uključujući različite aspekte života (obrazovanje, posao, slobodno vrijeme, psihičko i fizičko zdravlje). Svojim sudjelovanjem građani Koprivnice doprinijeli su potpunijem uvidu u kvalitetu života građana našega grada. Sudjelovanje u istraživanju bilo je anonimno. Podaci su se koristiti samo u skupnom obliku u svrhu statističke obrade.
Naši učenici su u nizu online sastanaka putem platforme Zoom prezentirali svojim vršnjacima iz Njemačke, Švedske i Portugala rezultate istraživanja. Svaki tim izradio je prezentaciju koja obuhvaća jednu od tema samog istraživanja.
Uočene su mnoge sličnosti ali i vrlo upečatljive različitosti među pojedinim državama, posebno u segmentu povođenja slobodnog vremena, egzistencijalnim pitanjima, percepciji korupcije u društvu i dr.
Potpune rezultate ankete moći ćete uskoro proučiti na našim stranicima.