« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U Tjednu cjeloživotnog učenja (4. listopada 2013.) učenici osmih razreda (Tena Cmrk, Tea Huzjak, Magdalena Arko, Leticija Čižmek, Lea Kotur, Sara Knežević, Ira Kvakarić, Antonio Međurečan i Filip Linarić) uz pomoć nastavnice kemije Ana-Marije Bobovčan pripremili su radionicu za svoje roditelje i nastavnike te ih na taj način podsjetili što je kemija i kako izgleda sat kemije.
Najprije su izveli demonstracijski pokus koji objašnjava zakon o očuvanju mase (reakcija kalijevog jodida i olovovog (II) nitrata), napisali jednadžbu kemijske reakcije te izračunali maseni udio kalijevog jodida. Potom je Antonio pročitao šaljivu pjesmu Paje Kanižaja i na taj način nas uveo u radionice za roditelje.
Učenici su preuzeli ulogu učitelja i roditeljima su objasnili pokuse, a zatim ih i izveli uz pomoć roditelja. Pokusi koje su izvodili učenici radom u grupama: Goruća pjena, Crna mamba, Žarenje ljušture školjkaša, Gorenje sumpora, Plava boca, Dokazivanje kiselina i lužina indikatorima.
Nadamo se da smo bar nakratko roditelje prisjetili kako je bilo u školskim klupama, da su naučili nešto novo te da smo timskim radom i suradnjom razvijali vještine komunikacije i toleranciju.