« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Naša škola se tijekom ožujka 2014.g. uključila u projekt „Razvoj kurikulumske kulture“ čiji su nositelji Forum za slobodu odgoja, Institut za društvena istraživanja iz Zagreba te Učiteljski fakultet iz Zagreba, a projekt je dobio podršku Ministarstva znanosti, odgoja i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje.
Cilj ovog projekta je osnažiti dionike obrazovnog sustava za djelotvoran razvoj, implementaciju i evaluaciju školskih kurikuluma u obveznom obrazovanju. Kako razvoj i primjena školskih kurikuluma u školama pretpostavljaju sinergijsko djelovanje širokog kruga obrazovnih aktera, ovaj će projekt svojim aktivnostima obuhvatiti brojne relevantne dionike u obrazovanju – predstavnike nadležnih agencija, školske ravnatelje, učitelje, nastavnike i stručne suradnike. U projekt će biti uključeno 60 škola iz 10 županija (Koprivničko-križevačka, Ličko-senjska, Osječko-baranjska, Primorsko-goranska, Sisačko-moslavačka, Splitsko-dalmatinska, Šibensko-kninska, Vukovarsko-srijemska, Zagrebačka i Grad Zagreb). Očekivani rezultati projekta odnose se na educiranje nastavnika iz uključenih škola za razvoj školskih kurikuluma koji su prilagođeni okruženju same škole te prenošenje stečenih iskustava na škole koje nisu bile izravno uključene u projekt.
Pedagoginja naše škole Jasna Relja je član županijskog tima koji još čine Marija Halaček (OŠ Molve), Mira Adamović (OŠ M.P.Miškine iz Đelekovca) i Lidija Vranar (OŠ „A.N.Gostovinski“ iz Koprivnice). Županijski tim je u tri dana (8. – 10. svibnja 2014.) educirao članove školskih timova za planiranje i izradu školskog kurikuluma. Članovi edukacije su bili školski timovi iz škola koje su se prijavile za projekt, a to su tri koprivničke škole te osnovne škole iz Virja, Molvi i Đelekovca. Edukacija je ostvarena u radnoj i motivirajućoj atmosferi te je plan projekta ostvaren u potpunosti.
Pedagoginja:
mr.sc. Jasna Relja