« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 6.a, 6.c i 6.d razreda sa svojim razrednicama Davorkom Kalamir, Vesnom Hižman Perošić, Ana-Marijom Bobovčan i učiteljicom hrvatskog jezika Sanjom Antolić u četvrtak 29. svibnja 2014. su posjetili Slavoniju.
Po dolasku u Osijek najprije smo posjetili izložbu „Vodeni svijet“, po broju primjeraka najveću izložbu u Hrvatskoj i srednjoj Europi. Učenici su kroz predavanja i interakcije s voditeljima izložbe vidjeli fosile Panonskog mora, kućice i ljušture slatkovodnih i kopnenih mekušaca Slavonije, Jadranskog mora, ali i iz raznih drugih svjetskih mora. Također su se upoznali i sa spužvama, koraljima, zvjezdačama , ježincima, ribama, rakovima iz Drave i Dunava, ali i sa neobičnim ribama iz mora, morskim psima i drugim eksponatima.
Nakon izložbe razgledali smo Tvrđu, spomenik kugi te pješke krenuli osječkom šetnicom uz Dravu prema glavnom gradskom trgu. Tamo smo razgledali unutrašnjost crkve sv. Petra i Pavla, HNK te u restoranu Kopika ručali.
Vožnju smo nastavili prema Parku prirode Kopački rit, poplavnom području koje je nastalo djelovanjem dviju velikih rijeka, Dunava i Drave. Najprije smo pješice prošli poučnu stazu od Prijemnog centra do Sakadaškog jezera, a zatim smo se vozili brodom od Sakadaškog jezera Kanalom Čonakut do Hordovanja koji dijeli Kopačko jezero od Čonakuta. Kopačko jezero je najveće jezero u Posebnom zoološkom rezervatu, a na njemu u svako doba godine obitavaju velike kolonije različitih vrsta ptica poput divljih gusaka, pataka, kormorana, čaplji, čigri, galebova, a neizostavni su i "vladari" kopačkih šuma orlovi štekavci.
Razgledali smo i kompleks "DvoracaTikveš" (prostor šuma i perivoja unutar kojega su smješteni rezidencijalni objekti: Novi dvorac, Stari dvorac, mala kapelica) gdje smo najprije pogledali edukativni film o Kopačkom ritu.
Nakon razgleda dvorca Tikveš analizirali smo sve viđeno.
Sportske aktivnosti su slijedile nakon razgleda svih lokaliteta.
Učenici su tijekom terenske nastave razvijali sposobnost opažanja, izražavanja i zaključivanja te međusobnu suradnju i toleranciju.