« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U ponedjeljak 23. ožujka 2015. učenici 6.c i 6.d te 8.b i 8.c su na satu hrvatskoga jezika obilježili Svjetski dan voda. Kako bi osvijestili važnost vode u čovjekovom životu, kao i potrebu za njenim očuvanjem, učenici su u dogovoru s nastavnicom hrvatskoga jezika Ines Vađunec odlučili napraviti radove na temu „Voda“ u kojima su nastojali spojiti likovno i literarno stvaralaštvo.
Svaki je razred dobio pjesmu koja govori o vodi te upute kako likovno prikazati tu pjesmu. Učenici 6.c razreda napravili su prekrasno jezero ispunjeno žabama, patkama i rascvjetanim lopočima na temelju pjesme „Riba u proljeće“ pjesnika Li Tai Poa. Učenici 6.d razreda prikazali su svoje viđenje antologijske pjesme „Slap“ Dobriše Cesarića spajajući razne likovne tehnike – kolaž, plastelin, tempere. Učenici 8.b razreda predstavili su pjesmu „Dažd“ Tina Ujevića izradivši viseću instalaciju oblaka od balona i vate iz kojeg padaju kapljice izrađene od kolaža i plavih plastičnih čepova.
Učenici 8.c izradili su rad na temelju pjesme „More“ Josipa Pupačića gdje su od raznovrsnih materijala napravili uzburkano more, stijenu i mladi par na obali te morske životinje. U razredu smo postavili i mrežu s kapljicama u koju su djeca utkala svoje pjesme o vodi. Učenici su iskazali zadovoljstvo ovakvim načinom rada, pokazali svoju kreativnost i snalažljivost, naučili ponešto o važnosti vode i pritom se dobro zabavili.
Ines Vađunec, prof.