« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 4.c razreda sudjelovali su u edukacijskim radionicama projekta La(R)A - Lančana reakcija. Tijekom osam susreta učenici su imali priliku vježbati i jačati svoje socijalne vještine. Voditeljica ovih radionica bila je socijalna pedagoginja škole.
U dogovoru s učiteljicom Biserkom Knez, prvo je organizirano predavanje za roditelje učenika radi osvještavanja važnosti i dobrobiti razvijanja socijalnih vještina kod djece. Socijalne vještine pridonose uspostavljanju uspješnih odnosa, boljoj prilagodbi i nošenju sa raznim zahtjevima. Ujedno predstavljaju i jak zaštitni faktor. Djeca ih uče spontano, promatranjem i imitacijom od najranijeg djetinjstva u obitelji, a kasnije kroz interakcije s grupom vršnjaka i drugim osobama iz njihovog okruženja. Upravo je trening socijalnih vještina prilika za dodatno učenje i vježbanje ovih vještina i u školskom okruženju.
Učenici su bili podijeljeni u dvije grupe kako bi se lakše i bolje provodio trening socijalnih vještina. U radioničkom obliku rada, učenici su vježbali slijedeće socijalne vještine: samopredstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje emocija, kontrolu ljutnje, rješavanje problema, empatiju i suradnju. Svaka radionica bila je osmišljena u nekoliko koraka kako bi se učenicima olakšalo vježbanje socijalnih vještina (uvodna igra, najava i demonstracija vještine, poučavanje i igranje uloga). Učenici su na kraju svake radionice dobili radne listiće kako bi do sljedećeg susreta još radili na usvajanju i razvijanju određene vještine. U tome su im pomogli i njihovi roditelji koji su bili upućeni da prate i podrže dijete u primjeni socijalnih vještina u obiteljskom domu. Učenici su jako dobro prihvatili ovakav oblik rada.
Po završetku treninga socijalnih vještina, održana je radionica u kojoj su učenici jedni drugima u male knjižice upisivali pozitivne osobine koje su primijetili tijekom zajedničkog druženja. Svaki učenik je dobio i diplomu za sudjelovanje u radionicama što ih je sve posebno obradovalo.
Dijana Lukačić,
prof. socijalna pedagoginja