« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
18. svibnja 2015. u 12 h u Gradskoj je vijećnici u Koprivnici održana 4. debata učenika gradskih osnovnih škola. Ove je godine tema bila Društvene mreže mijenjaju obiteljske odnose. Našu su školu predstavljali učenici Lana Varga, Lovro Krapinec, Lea Žagar i Mirko Šaš u afirmacijskoj skupini te Lucija Đaković, Mihael Orehovec, Sara Kuserbanj i Leon Krapinec u negacijskoj skupini.
Učenici su se marljivo pripremali za debatu uvježbavajući svoj uvodni i završni govor, osmišljavajući argumente, proučavajući istraživanja i dodatnu literaturu na zadanu temu. S učiteljicom Ines Vađunec proveli su i debatu na zadanu temu u svojim razredima kako bi dobili još pokoju ideju za svoju skupinu, dok su se oni sami našli u ulozi sudaca. Od iznimne je pomoći našim učenicima bio dolazak učenika Gimnazije „Fran Galović“ koji su u debati bili moderatori, a naše su učenike uputili u pravila debate te im dali niz korisnih i lako primjenjivih savjeta. Učenici su izuzetno aktivno sudjelovali u debati, nasmijali okupljene s nekoliko humorističnih dosjetki, ali ponajviše su uvjerljivim argumentima i brojnim primjerima pokušali obraniti tezu svoje skupine. Nakon debate za učenike je organizirano nekoliko predavanja učiteljice razredne nastave Suzane Hergotić, predstavnika MUP-a Dražena Magdića i knjižničarke Dolores Vrbanić koji su inspirativnim govorima i konkretnim primjerima učenike uputili u pozitivne i negativne strane društvenih mreža. Učeničku debatu sa zanimanjem su pratili i studeni Sveučilišta Sjever. U debati je tijesnu pobjedu odnijela afirmacijska skupina za koju su suci Srednje i Obrtničke škole procijenili da je imala uvjerljivije argumente. Učenici su nakon debate nagrađeni zahvalnicama i prigodnim poklonima. Sudionici debate bili su puni dojmova i svidio im se ovakav oblik rada u kojem mogu iskazati svoj stav i razvijati kritičko mišljenje.
Ines Vađunec, prof.