preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
CJELOVITA KURIKULARNA REFORMA
Autor: Snježana Mihočka, 17. 6. 2015.

U našoj je školi održano još jedno ŽUPANIJSKO STRUČNO VIJEĆE UČITELJA I NASTAVNIKA GEOGRAFIJE OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA.

  Ovaj je put  tema bila posebno aktualna: CJELOVITA KURIKULARNA REFORMA. Nakon prezentacije i objašnjenja pojedinih dionica prezentacije uz pitanja i sugestije pojedinih učitelja, slijedile su dvije radionice.


           

  Radom u skupini, učitelji su iz dijela teksta Strategije odgoja i obrazovanja individualnim čitanjem izdvojili 3 ključna pojma nakon čega su svi članovi skupine analizirali sve pojmove i među njima izdvojili 10 te ih unijeli u tablicu. Nakon toga su članovi drugih skupina označili na tablici one pojmove koje su i oni izdvojili i tako redom. Kad je krug zatvoren, svaka skupina je izdvojila dva najučestalija ključna pojma u svojoj tablici. Predstavnik svake grupe je upisao uz objašnjenje dva najučestalija pojma na plakat KLJUČNI POJMOVI, ne ponavljajući one koji su već napisani.

                 Na taj način izdvojeno je 10 ključnih pojmova našeg Vijeća. To su: CJELOŽIVOTNO UČENJE, E-UČENJE, FLEKSIBILNOST , AUTONOMIJA, IZBORNOST, PREPOZNAVANJE TALENATA, OBRAZOVANJE ZA TRŽIŠTE RADA, ODGOVORNOST, KOMPETENCIJE I MOTIVACIJA.

                 Završetkom ove radionice slijedila je druga radionica sa ciljem prepoznavanja DOBROBITI cjelovite kurikularne reforme za učenike i učitelje. Podijeljeni u skupine u umne mape upisivali su  na plakat primjere dobrobiti. Nakon izrađene umne mape tehnikom galerije formirali su  nove grupe s najmanje jednim  članom iz  svake od grupa. Umne mape smo postavili na vidno mjesto međusobno dovoljno razmaknute. Nove grupe su se pred jednom umnom mapom zadržavale do 5 minuta, a pri tome član grupe koji je sudjelovao u izradi te mape predstavio je  njezin  sadržaj. Nakon isteka vremena  grupe su se pomicale dok sve nisu ostalima predstavile svoje zaključke.

                    Kao dobrobit za učenike istaknuli smo pojmove: IZBORNOST PREDMETA, KOMUNIKACIJA I ODGOJ, ODGOVORNOST, KREATIVNOST, RAZVOJ PRAKTIČNIH VJEŠTINA, MOBILNOST I RAZMJENA UČENIKA

                  Učiteljima bi reforma trebala donijeti: autonomiju, ugled, mobilnost, motivaciju, manje administracije, optimizam, a sve zajedno dati bolje rezultate i zadovoljstvo u radu kako učiteljima tako i učenicima.

 

Dubravka Vajdić Kolarić, voditeljica ŽSV-a





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju