« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nakon izuzetnog uspjeha predstave Rome Rocks kojom su učenici šestih razreda OŠ „Đuro Ester“ u lipnju ove godine počastili svoje roditelje, prijatelje i nastavnike, odlučili smo svoju izvedbu ponoviti i u Srednjoj školi Koprivnica. U suradnji učitelja naše škole i profesorice povijesti u Srednjoj školi Marije Gabelice upriličeno je ovo putovanje u daleku prošlost i ne tako daleki Rim.
14. studenoga 2015. naši su talentirani mladi glumci priredili pravi spektakl odigravši zapažene uloge u povijesno-glazbenoj predstavi Rome Rocks. Na sceni se izmijenilo čak 20 glumaca. U glavnim ulogama nastupili su Jan Vuk (Cezar), Petar Grubić (Pompej), Borna Kovačić (Kras), Hrvoje Horvat (faraon Ptolomej XIII.) i Lucija Kuzmić (Kleopatra), dok su zapažene uloge ostvarili i Sara Božić, Karla Filipić, Matej Koštić, Ana Krupski, Gabriela Lončar, Dorijan Lončarić, Marko Mihoković, David Premec, Lovro Rod, Josip Široki, Zvonimir Švagelj, Viktorija Vukmanić i Mia Zagrajski kao vojnici, senatori i Kleopatrina pratnja. Pripovjedačice su bile Jana Nakić i Patricija Bačani. Za scenarij i režiju pobrinule su se učiteljice Mirna Kovačić i Ines Vađunec, a za glazbeni dio učitelj Mihael Kivač. Učitelj Ivan Piskač fotografirao je i snimao predstavu. Predstava je, povezujući povijesne događaje i ličnosti s modernom rock glazbom, prikazala jedan period povijesti Rimske Republike u vrijeme Prvog trijumvirata. Na sceni su se izmjenjivale političke spletke, sukobi vojski i donošenje političkih odluka s ponekom ljubavnom scenom između Cezara i Kleopatre. Učenici su se za ovaj trenutak marljivo pripremali puna dva mjeseca, uvježbavajući svoje uloge na brojnim probama na koje su se savjesno odazivali. Predstava je privukla mnogo gledatelja, srednjoškolaca i profesora, koji su dugim i bučnim aplauzom nagradili trud glumaca. Budući da su i druge škole prepoznale originalnost, pristupačnost i zanimljivost ovakvog tipa usvajanja gradiva iz povijesti, već su dogovorena i druga gostovanja. Učenici su pokazali velik interes za ovaj oblik nastave pa se nadamo da ćemo svaku školsku godinu završiti barem jednim povijesnim igrokazom s kojim ćemo se predstaviti i svojoj publici, a i s kojim ćemo moći gostovati na drugim školama i tako dostojno zastupati kvalitetu rada i svestranost naše škole.
Ines Vađunec, prof., Mirna Kovačić, prof.