« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U okviru eksperimentalnog izbornog programa građanskog odgoja i obrazovanja u 8. razredu s ciljem upoznavanja u okviru sadržaja međukulturne dimenzije građanskog odgoja i obrazovanja nacionalne manjine i njihovih prava određenih Ustavnim zakonom o pravima nacionalnih manjina i upoznavanja modela školovanja češke nacionalne manjine, posjetili smo ČOŠ Jana Amosa Komenskog u Daruvaru.
Na terensku nastavu smo krenuli u 7,45, a vratili se u Koprivnicu u 17 sati. Ostvarili smo slijedeće ishode učenja:
Učenici će prepoznati osobitosti češke manjinske kulture u Hrvatskoj i njen doprinos većinskoj kulturi te model školovanja na jeziku i pismu češke nacionalne manjine.
Učenici će prepoznati prava i slobode nacionalnih manjina iz Ustavnog zakon o pravima nacionalnih manjina
Učenici mogu opisati u čemu se sastoji multikulturni dijalog i zašto je on važan za društveni razvoj RH i koje institucije češke nacionalne manjine tom dijalogu doprinose
Učenici mogu opisati doprinos hrvatskom i svjetskom napretku velikana znanosti i umjetnosti češkog porijekla te stvaranju hrvatskog nacionalnog identiteta.
Tijek aktivnosti:
Datum | Sadržaj rada za učenike i učitelje | Lokaliteti |
Veljača/ožujak
7.4.2016. |
Prije ostvarenja terenske nastave svaki razred u svoj školi odrađuje zajedničke teme iz GOO: a) Osobni i nacionalni identitet i globalizacijski trendovi b) Nacionalni identitet Hrvatske i uloga češke nacionalne manjine u njegovom stvaranju
U školi u Daruvaru slijedeće aktivnosti: 1. Prisustvovanje jednom nastavnom satu povijesti i praćenje nastave na češkom jeziku u 8. razredu. 2. Na 1. Satu razrednika učenici domaćini predstavljaju svoju školu i osobu po kojoj škola nosi ime u ppt u 10 min, te naši učenici svoju školu isto 10 min. 3. Na 2. Satu razrednika zajedno ostvarujemo kviz o temama koje su prethodne obrađene u školama iz GOO. Turistički vodiči proveli su nas kroz Daruvar i pokazali glavne znamenitosti. |
OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica Pedagoginja Jasna Relja OŠ Jana Amosa Komenskog Daruvar
Pedagoginja Ana Švandrlik Ravnateljica Marija Valek |
Način praćenja i vrednovanja ostvarenih ciljeva i ishoda
Ostvarene ppt prezentacije o školi i izbornoj nastavi građanskog odgoja i obrazovanja, ostvarene radionice, učeničko izvješće o ostvarenoj terenskoj nastavi, izvješće o terenskoj nastavi na web stranici škole.
Napomena:
Prije polaska na terensku nastavu učenici su upoznali Ustavni zakon o pravima nacionalnih manjina i upoznali češku nacionalnu manjinu u RH (njene udruge, organizaciju, svečanosti, škole na češkom jeziku u županijama i mjestima u kojima žive).
Pedagoginja: mr.sc. Jasna Relja