« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U područnoj školi Vinica i ove godine održane su tri radionice za zainteresirane roditelje učenika 1. do 4. razreda. Kroz tri dolazaka, grupa zainteresiranih roditelja izmjenjivala je iskustva i ideje o roditeljstvu i izazovima u odgajanju. Svaka radionica sastojala se od dijela namijenjenog osobnom razvoju roditelja i dijela koji je obuhvaćao određeno područje odgoja.
Roditelji su tako imali prilike da interaktivno po principu promišljanja i raspravljanja, ali i putem individualnog rada na raznim zadacima, saznati više o razvoju djeteta, bolje upoznati sebe kao osobu i osvijestiti svoje odgojne postupke. Sadržaji radionica odnosili su se na područje djetetove osobnosti i emocionalnog razvoja, roditeljskog stresa i prepoznavanje djelotvornih odgojnih postupaka. Radionice su ostvarene u ugodnom i pozitivnom ozračju, a roditelji su svoje zadovoljstvo, kao i korisnost, zanimljivost i primjenjivost ponuđenih sadržaja ocijenili najvišom ocjenom.
Kratki sažetak radionica:
1. radionica:
- Mudar roditelj radi najprije na sebi - prepoznavanje vlastitih uvjerenja, prepoznavanje poruka kojesmo primali o sebi i koje upućujemo djeci
- Kako poticati samosvijest i samopouzdanje djeteta?
- Emocije - uloga emocija, način iskazivanja emocija, prepoznavanje emocionalnog svijeta vlastitog djeteta,pravilno poticanje emocionalnog razvoja djeteta
2. radionica:
- Izazovi roditeljstva
- Stres roditeljske uloge
- Što je stres i kako se manifestira?
- Stres kod djece
- Načini suočavanja i nošenja sa stresom
3. radionica:
- Što je ponašanje?
- Prepoznavanje djetetovih ponašanja i reakcije roditelja
- Sukobi i stilovi ponašanja u sukobu
- Kako govoriti da nas djeca žele slušati?
- Kako slušati da djeca požele razgovarati s nama?
- Snaga kvalitetnog odnosa roditelj – dijete
Voditeljica radionica:
Dijana Lukačić,
prof. socijalna pedagoginja