« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
12.9.2917. - Kako bismo što bolje prenijeli svoja iskustva iz Plymoutha na svoje učenike za početak radnog dana prisjetili smo se svih važnih povijesnih i kulturnih obilježja koja smo vidjeli prethodnog dana. Formiranje grada i povijesna događanja utjecali su na sastav stanovništva danas, a samim time i na interkulturnu dimenziju u školama što nam je odlična podloga za daljnje bolje razumijevanje tema tečaja.
Voditeljica Svetlana Stoupnikov održala je vrlo opsežno predavanje o obrazovnom sustavu u Ujedinjenom Kraljevstvu. Upoznali smo se kako je sustav funkcioniralo kroz povijest, koje su se važne promjene u obrazovanju dogodile i koji su glavni ciljevi u obrazovanju učenika danas. Vidjeli smo koja se sve vrsta obrazovanja nudi, kakvu podršku sustav pruža učenicima koji se nalaze u težim životnim situacijama i kako se u sustav uključuju učenici migrantskih obitelji.
Nakon obrazovnog sustava u Ujedinjenom Kraljevstvu, sudionici su predstavili svoje škole i upoznali nas s obrazovnim sustavima zemalja iz kojih dolaze.
Kolegica Hanna iz Finske pokazala nam je presjek finskog obrazovnog sustava i predstavila svoju novu školu koja se u biti sastoji od dvije škole, finske i švedske. Prikazala je kako funkcionira takva škola te kako funkcionira razred s problemima u ponašanju koji ima fleksibilno osnovno obrazovanje.
Kolegica Salvina iz Italije prezentirala je obrtničku školu Da Vinci – Ripamonti, odlično opremljenu za stjecanje vještina i znanja u raznim zanimanjima. Istaknula je misiju njihove škole i također prezentirala obrazovni sustav te uključenost učenika s posebnim potrebama.
Kolega Jesus iz Španjolske prezentirao je rad Centra za obrazovanje odraslih u Ceuti koja se nalazi na prostoru miješanja arapske i španjolske kulture. Istaknuo je njihovu želju za suradnjom s ostalim europskim školama te potrebu rada na jednakosti spolova.
Ja sam također sudionicima objasnila kako funkcionira obrazovni sustav u Hrvatskoj, koji su ciljevi i moto naše škole, u koje smo projekte uključeni i u koje su sve aktivnosti naši učenici uključeni. Objasnila sam kako je organiziran rad za učenike kojima je potrebna dodatna pomoć te kako je građanski odgoj uključen u nastavu.
Sva su predavanja bila vrlo zanimljiva i učiteljima dala priliku za usporedbu i analizu.
Tomislava Kraljić, nastavnica engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.