« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Peti dan našeg tečaja u Plymouthu s voditeljicom Svetlanom Stoupnikov obradili smo temu jednakosti spolova i utvrdili koje korake je potrebno poduzeti za stvaranje sigurnog okruženja za učenje. Utvrdili smo da je potrebno raditi na svim razinama škole kako bi u potpunosti postojala jednakost spolova.
Definirali smo koje su potencijalne situacije u kojima bi moglo doći do nejednakosti spolova u razredu, na razini nastavničkog osoblja, vodstva i administracije kao i izvan razreda, u aktivnostima izvannastavnog programa. Kad smo utvrdili potencijalne točke za nejednakost spolova, napravili smo listu anketnih pitanja preko kojih ćemo doći do odgovora o tome kakva je situacija u našoj školi na pojedinim točkama te koja od njih zahtijeva poboljšanje. S Rupertom Blomfieldom odgledali smo nekoliko edukativnih videa o privilegijama, predrasudama, diskriminaciji te preispitivali i analizirali stavove prema određenoj manjinskoj skupini ljudi. Analizirali smo situacije u kojima su ljudima bila povrijeđena njihova prava i dobili listu edukativnih igara za djecu i odrasle.
Tomislava Kraljić, prof. engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.