« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Posjetili smo Davenport Naval Heritage Centre koji se nalazi u pomorskoj bazi mornarice. Pod vodstvom gospodina Paula, prijašnjeg oficira na brodu, prošetali smo kroz povijest stvaranja Dockyarda i saznali puno informacija o ulozi Plymoutha u Britanskoj Kraljevskoj Ratnoj Mornarici i životu ljudi ovog kraja, usmjerenog prema moru i brodovima.Povijest jedrenjaka, život ljudi na jedrenjacima, prelazak s jedra na parne brodove, uniforme kroz povijest, impresivne figure s pramca jedrenjaka od kojih su neke originali, alati, hrana, oružje i izrazi koji su se ustalili u engleskom jeziku, a nastali u svakodnevnom životu pomoraca pred 300 godina, odličja, kažnjavanja, ronilačka odijela i razne makete brodova, samo su neke od zanimljivosti koje možete vidjeti u ovom muzeju. Isprobali smo kako je promatrati okoliš kroz periskop podmornice i vidjeli iz kakvog je posuđa jela posada broda.
O suradnji policije, škole i organizacije Amber Initiatives govorio nam je policajac u mirovini gosp. Graeme Kirkup. Opisao je način rada i aktivnosti koje se u školi provode protiv diskriminacije i bullyinga. Opisao je svoja iskustva i govorio o utjecaju predrasuda na razvoj male djece te o nastojanju razvijanja zajedničkih vrijednosti. Volonterke u organizaciji Amber Initiatives, Anna i Maria, prezentirale su svoj rad, aktivnosti i projekte koje provode u školama kako bi razvijale jednakost i poštivanje raznolikosti među učenicima.
Tomislava Kraljić, prof. engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.