preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Županijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika geografije
Autor: Snježana Mihočka, 2. 11. 2017.

          Nastavljajući svoje usavršavanje, učitelji i nastavnici GEOGRAFIJE Koprivničko-križevačke županije održali su 26. 10 2017. stručni skup u OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica.

           Na početku skupa, odgovorili smo na pitanje kako vidimo svoja, a zatim i zajednička stručna usavršavanja. 


 

Individualnim, a potom radom u paru prisjetili smo se tema stručnog usavršavanja te procijenili dobrobit koju smo stekli. Radom u skupini izmijenili smo svoja iskustva, dogovorili koje su nam potrebe u usavršavanju te predložili teme i strukturu idućih stručnih skupova.

              Slijedilo je donošenje okvirnog plana i programa rada u školskoj godini 2017/18.

               Kao voditeljica ŽSV-a predložila sam teme i strukturu ŽSV-a uz prijedloge i potrebe članova iskazane analizom. Strukturu stručnih skupova trebaju činiti: Glavna tema, Primjeri dobre prakse, Novo, zanimljivo, kreativno iz škola, S naših putovanja i Aktualnosti.

               Promijenjenost konteksta poučavanja i razlike među generacijama uz isticanje postupaka rada s novim generacijama  istaknula sam kroz predavanje, a zatim i kroz radionicu  Kako učenje i poučavanje prilagoditi novim generacijama. Poučavamo generaciju Z, rođenu nakon 2000. godine čiji pripadnici su internetski i tehnološki osviješteni i globalno povezani, sposobni obavljati više zadataka u isto vrijeme, fleksibilni su i tolerantni na različitosti, a odrastaju s vijestima o  terorizmu, brige za okoliš i razvoja  „pametnih telefona“ i društvenih mreža. Da bismo bili uspješniji u poučavanju, potrebno je postaviti nekoliko pitanja:

Kako učitelji vide svoje učenike i rad s njima?

Kako učenici vide učenje i nastavu?

Kojoj generaciji pripadamo, a koju generaciju poučavamo?

                 Radom u skupinama, analizirali smo  predočeni projekt i prisjetili  se posebnosti i sastavnica projektnog učenja: uključiti učenike od samog početka, izabrati temu/problem koji treba biti stvaran i autentičan, podijeliti temu na dobro definirane zadatke, formulirati pitanja, prikupiti informacije o temi iz prikladnih izvora, propitati i raspraviti o pronađenom i osigurati objašnjenja, definirati zadatke za donošenje zaključka kroz rješenja koja se odnose na navod problema, definirati ciljeve i ishode  učenja, podijeliti učenike na radne skupine i podijeliti im zadatke, kreirati djelo/proizvod rada kao ishod učenja, dokumentirati i predstaviti javnosti rezultate projekta i vrednovanje projektnog učenja.

                 Nakon toga slijedila je procjena u kojoj su mjeri u projektu zastupljene učinkovite ideje i postupci u radu s novim generacijama učenika kao što su: omogućiti učenicima što više iskustvenog učenja, omogućiti im refleksiju o novom znanju, koristiti tehnologiju, učenje učiniti zabavnim, ali i relevantnim, pružiti puno strukture kao i puno povratnih informacija, pružiti im priliku za kreativnost, organizirati kraće aktivnosti i omogućiti interakciju među učenicima, a time razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina.

                   Temu je zaokružila Elizabeta Trepotec Marić, učitelj savjetnik iz OŠ Ivana Lackovića Croate u Kalinovcu primjerom dobre prakse. Pokazala je projekt „Idemo se zavrnoti“ u okviru natječaja Mirisi i okusi zavičaja.

                      Skup je završio aktualnostima: najavom natjecanja, osvrtom na prošla i najavom stručnih skupova u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje  i Hrvatskog geografskog društva.

                         Sudjelovanjem u radu županijskih stručnih skupova, jačamo osobne, geografske i učiteljske kompetencije, obogaćujemo jedni druge te dobivamo ideje za inovacije nastavnog procesa orijentiranog na učenike.

Voditeljica ŽSV-a

Dubravka Vajdić Kolarić, učitelj savjetnik

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju