preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ODRŽANE RADIONICE ERASMUS+ PROJEKTA NAŠE ŠKOLE NA ŽUPANIJSKOM STRUČNOM VIJEĆU ZA GRAĐANSKI ODGOJ
Autor: Snježana Mihočka, 21. 11. 2017.

Županijske voditeljice skupa, Sanja Prelogović i Jasna Kraljić Cmrk otvorile su županijski skup za Građanski odgoj i obrazovanje u Gimnaziji „Fran Galović“ u Koprivnici.

U sklopu Erasmus + projekta „Going the Extra Mile“, profesorice Mirna Kovačić i  Tomislava Kraljić održale su dvije radionice.


 

Radionicom „Nastava u digitalnom okruženju“ profesorica Mirna Kovačić stavila je naglasak na razvoj generičkih kompetencija kod učenika. Profesorica Kovačić prezentirala je pet pristupa koji bi trebali rezultirati većom kreativnošću učenika, potaknuti ih na kritičko vrednovanje sadržaja koji ih okružuju i osposobiti ih da budu odgovorni članovi naše zajednice. Najprije su se sudionici imali prilike upoznati s načinima upotrebe fotografija u nastavi (kritička analiza i izvori fotografija, upotreba fotografija uz poštivanje autorskih prava), zatim s upotrebom video materijala (razvijanje kreativnog načina razmišljanja, predviđanje događaja, reklame kao nastavno sredstvo). Uslijedio je osvrt na sveprisutne Fake News portale na internetu, uz promišljanje kako poučiti učenike da razlikuju pouzdane izvore od onih nepouzdanih. Učenici će naučiti kako postati konstruktivni i odgovornost članovi zajednice ako se pred njih postavljaju zadaci koji će okupirati njihovu maštu i potaknuti kreativnost (Razredni projekt – redizajnirate vašu školu). Naposljetku učiteljica Kovačić je predstavila prezentacijski alat Jing (digitalni alat koji omogućuje snimanje komentara preko već gotovih prezentacija ili video uradaka), te prezentacijski format Pecha Kucha čija je suština učiniti prezentiranu temu jezgrovitom, dinamičnom  i zanimljivom (20 slideova po 20 sekundi).

 

Radionicom “Diskriminacija, stereotipi i predrasude” profesorica Tomislava Kraljić prezentirala je strategije za prepoznavanje i sprečavanje diskriminacije kako u školskom, tako i u svakodnevnom životu. Pokazala je kako se ovim ozbiljnim temama kod poučavanja može pristupiti i kroz duhovite video materijale. Prezentirala je metode koje je imala prilike vidjeti na stručnom usavršavanju za nastavnike „Addressing Discrimination in School Matters“ u Ujedinjenom Kraljevstvu. Profesori su riješili kratki test kako bi provjerili jesu li sami izloženi diskriminaciji ili pak pripadaju skupini privilegiranih kojima je često teško i prepoznati diskriminaciju, kada se događa drugima. Profesorica Kraljić  je održala i radionicu “Jedan korak naprijed” na kojoj su profesori isprobali aktivnost koju zatim mogu provesti sa svojim učenicima različite dobi. Cilj aktivnosti je razvijanje empatije prema drugima i drugačijima te senzibiliziranje za one koji se u svom životu nađu u nepovoljnijem položaju u odnosu na nas. Igranje uloga i uživljavanje u stvarnost druge osobe može pomoći povećati svijest o nejednakim mogućnostima u društvu. Nakon provedene aktivnosti, sudionici izmjenjuju dojmove, osjećaje i razmišljanja kako bi razvili razumijevanje mogućih posljedica zbog pripadanja određenoj manjinskoj skupini ljudi. Učenicima bi aktivnost trebala pomoći ostvariti kvalitetne i tolerantne odnose sa svojim vršnjacima te drugim ljudima općenito.

 

Profesorica Marina Furkes predstavila je udžbenik „Moj novac, moja budućnost“ koji je kombinacija znanja, vještina i stavova potrebnih za donošenje ispravnih financijskih odluka. Prezentirala je kako roditelji trebaju razgovarati o novcu s djecom predškolskog uzrasta i pokazala kako se financijska pismenost uči od početka osnovne škole, u skladu s HNOS-om.

Prof. Jasna Kraljić Cmrk prezentirala je priručnike za građanski odgoj za osnovnu i srednju školu koje profesori mogu koristiti na stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje.

Voditeljica Sanja Prelogović upoznala nas je sa županijskom smotrom za građanski odgoj i obrazovanje te ponudila pomoć svima koji žele taj projekt raditi.

                                                                                              Tomislava Kraljić, prof.engleskog i francuskog





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju