« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Bem vindo a Lisboa!
Nakon dugog i napornog putovanja, te konačnog dolaska u Lisabon dočekao me prvi radni dan. Okružena zanimljivom i veselom ekipom sastavljenom od Talijana, Poljaka, Španjolaca, Nijemaca i čak jednog Hrvata moja edukacija je lagano poprimila prave razmjere multikulturalnosti kao što je i obećala. U organizaciji CREF, obrazovnog centra u Sesimbri tako je započeo moj petodnevni tečaj pod nazivom „ICT as a tool for intercultural and media education“.
Prvi dan protekao je u znaku upoznavanja, što međusobnog, što vezanog uz razne IKT alate u nastavi. Sudionici su raznim prezentacijama predstavljali zemlje iz koje dolaze kao i škole u kojima rade.
Brzo je postalo jasno da ovdje ne vlada južnjačka opuštenost, već je svaka naša minuta bila do zadnjeg detalja isplanirana. Odmah nakon upoznavanja uslijedilo je predavanje i radionica profesorice Sandra Fradao u kojoj smo se upoznali s raznim IKT alatima kao što su google drive, padlet, animoto i drugi. Srećom, neki alati već su mi od prije bili poznati pa sam zadatke i vježbe mogla brže obaviti. No, u digitalnom svijetu nemoguće je pratiti sve novosti, pa sam tako upoznala i za mene nove alate i stranice od kojih ću neke zasigurno više istražiti i iskoristiti za svoj rad.
Drugi dan smo upoznali CREFov obrazovni centar koji nastavnicima osnovnih i srednjih škola pruža edukacije nužne i korisne za rad. Ovdje se omogućuje cijeloživotno obrazovanje i obrazovanje odraslih, a između ostalog djeca s poremećajima u ponašanju kao i njihovi roditelji ovdje dobivaju psihološku pomoć i savjetovanje kada škola više ne može pomoći. Unutar prostorija CREFovog obrazovnog centra odvijale su se moje radionice vezane uz interkulturalne kompetencije i kulturne dimenziije globalizacije koje je držao koordinator tečaja gospodin Vitor Costa. Na vrlo zanimljiv način približio nam je problem prihvaćanja drugih kultura unutar određene zajednice te nam u specifičnom upitniku otkrio i vlastite strahove i predrasude koje gajimo prema drugima.
Drugu radionicu održala je profesorica Egle Vaivadiene iz Litve koja radi za Ministarstvo obrazovanja Litve u okviru tamošnje kurikularne reforme. Njena tema „Inovativan nastavnik – motivirani učenik“ dala nam je uvid u razne IKT alate koji omogućuju nastavnicima povratne informacije vezane uz određene problemske zadatke, te kreativne načine rješavanja problemskih zadataka.
Moja prva dva dana edukacije završila su s puno informacija i dojmova. Veselim se nastavku!
Andreja Kerovec Letica, prof. engleskog jezika
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.