« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Fabian Perošić, učenik 6.a razreda, ove se godine može pohvaliti s najboljim rezultatom na natjecanju iz geografije u našoj županiji. Upitali smo ga zbog čega voli geografiju, zašto misli da je geografija kao školski predmet važna za učenike te što bi promijenio u nastavnom procesu općenito. Slijede njegovi odgovori.
Volim geografiju jer je geografija puna pojmova koji objašnjavaju situaciju u svijetu, zanimljiva je i zabavna, potiče djecu i mlade na proučavanje drugih prirodnih znanosti poput astronomije, prirode i mnogih drugih.
Geografija je vrlo važna za učenike jer nam pruža spoznaje o svijetu koji nas okružuje i o obilježjima našeg planeta Zemlje. Govori o državama, gradovima, ljudima, kulturama, bogatstvu, siromaštvu, razvijenosti i nerazvijenosti.
Osobno sam jako zadovoljan svojim uspjehom na natjecanju iz geografije. Kad sam vidio rezultate na kojima sam ugledao svoje ime na vrhu ljestvice nisam mogao vjerovati svojim očima. Natjecanje iz geografije je jako zanimljivo jer omogućuje učenicima da prošire svoje znanje o geografiji.
Iz geografije me najviše zanimaju države i ljudi (narodi) sve sličnosti i različitosti, kulture, jezici, arhitektura i povijest.
U nastavi (na svim predmetima, ne samo na geografiji) promijenio nekoliko stvari. Ovo su moji prijedlozi:
1. više rada s digitalnim alatima kao što su Padlet ili PowerPoint.
2. volio bih kada bi sadržaj lekcija na satu bio ispričan tako da svim učenicima bude zanimljiv i jasan.
3. volio bih da na satovima ponavljanja nastavnici organiziraju male kvizove poput Kahoota ili sličnog kviza.
4. Volio bih da se u školi više uči o astronomiji ili da postoji taj predmet ili grupa.
Fabian Perošić, 6.A