« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Tijekom travnja ugostili smo poznatu i cijenjenu pedagoginju i psihologinju dr.sc. Dubravku Miljković na našem Učiteljskom vijeću, inače predavačicu na Učiteljskom i Kineziološkom fakultetu u Zagrebu te autoricu i koautoricu brojnih popularnih priručnika iz područja psihologije i pedagogije namijenjenih prosvjetnim djelatnicima i svima ostalima.
Draga nam predavačica, po drugi put već gošća naše škole, održala je predavanje na temu Značaj pozitivnih emocija u odgoju i obrazovanju te istaknula značaj pozitivne psihologije i pozitivnih moralnih vrijednosti kod učitelja kao uzora u odgoju učenika te njihov značaj u stvaranju pozitivnog razrednog ozračja. Pozitivno razredno ozračje ili razredna klima u kojoj se njeguju vrijednosti poput mudrosti i pravednosti također pozitivno utječu na visoka obrazovna postignuća i kvalitetu škole u cjelini. Istaknula je značaj suradnje s roditeljima u pravcu njihove edukacije na poticaju razvoja emocionalnih vještina njihove djece koje su manjkave zbog utjecaja brojnih medija te stila života. Poučavanje emocionalnim vještinama poput suradnje, razumijevanja drugih, poštovanja kao i kontrole negativnih emocija daje doprinos i razvoju samopouzdanja naših učenika, ali i učitelja.
Predavanje za učitelje je održano u okviru projekta EMICA koji su ove školske godine vodile stručne suradnice socijalna pedagoginja, psihologinja i pedagoginja u trećim razredima matične škole kojem je bio cilj razvijanje emocionalnih i socijalnih vještina učenika kao vještina koje su zanemarene zbog stila i načina života djece u današnjem društvu.
mr.sc. Jasna Relja, pedagoginja savjetnica