« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Povodom Dana naše škole 25. svibnja 2018. Erasmus+ tim kojeg čine nastavnice Tomislava Kraljić, Mirna Kovačić, Biserka Knez, Andreja Kerovec Letica, Helena Knežević, Mirjana Mihalec te nastavnici Saša Špoljarić i Ivan Piskač u suradnji s ravnateljicom škole Sanjom Prelogović održao je osam radionica za učenike od 3. do 8. razreda. Radionice su osmišljene na način da se tematski poklapaju s mobilnostima koje su provedene u sklopu našeg Erasmus+ projekta "Going the Extra Mile".
Nastavnica engleskog i francuskog jezika Tomislava Kraljić održala je radionicu za dvanestero učenika 8. razreda pod nazivom "Svi drugačiji - svi isti" koja se bavila temom prevencije diskriminacije osoba s tjelesnim teškoćama. Učenici su u sklopu radionice naučili osnove znakovnog jezika u koje ih je uputila nastavnica Marija Križić sa svojim učenicima iz Srednje škole Koprivnica.
Nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić održala je radionicu za šesnaestero učenika 6. razreda pod nazivom „Povijest i geografija – digitalna verzija“ koja se bavila razvojem generičkih kompetencija kod učenika s ciljem poticanja njihove kreativnosti i kritičkog mišljenja vezano uz sadržaje iz povijesti i geografije. Učenici su se upoznali s načinima upotrebe fotografija u nastavi (kritička analiza i izvori fotografija, upotreba fotografija uz poštivanje autorskih prava). Zatim su im predstavljeni digitalni alati Canva, Prezi i Tripline koji omogućavaju izradu raznovrsnih prezentacija, plakata i pozivnica, čija je suština učiniti prezentiranu temu jezgrovitom, dinamičnom i zanimljivom. U nastavku učenici su učili kako kreirati QR kod i kako ga možemo koristiti u nastavi, a izrađivali su i digitalnu lentu vremena u alatu Histry. Na kraju učenici su zaigrali vrlo zahtjevnu igru Geoguessr koja potiče razvoj kartografskih i geomorfoloških vještina te vještina opažanja.
Učiteljica 3. c razreda Biserka Knez održala je radionicu "Multimedija u razredu" za desetero učenika trećih razreda. Na radionici učenic su birali i fotografirali dijelove škole koji su njima po nečemu posebni, prebacili fotografije na računalo (tablet) te u programu Sway slagali fotografije i tekst u multimedijski uradak pod naslovom Moj pogled na školu.
Vjeroučitelj Saša Špoljarić održao je radionicu "Online učenje uz Moodle" na kojoj je sudjelovalo petnaestero učenika 5. razreda. Učenici su prvo upoznati s novim programskim paketom Moodle za online učenje koji mogu besplatno koristiti na CARNetovom portalu Loomen. Nakon toga, učenici su otvorili svoj online prostor za učenje i učili kako stvoriti online tečaj uz pomoć gotovih video materijala, prezentacija, fotografija i tekstova. Dobili su zadatak da u vrijeme praznika sakupljaju i stvaraju vlastite video materijale i fotografije o svojem slobodnom vremenu koje će moći podijeliti jedni s drugima.
Nastavnica engleskog jezika Andreja Kerovec Letica održala je radionicu "Intercultural pinboard" na kojoj je sudjelovalo sedmero učenika 5. i 7. razreda. Pomoću tableta i digitalnog alata Linoit izrađivali su digitalne panoe na temu zemlje po vlastitom izboru. Učenici su odabrali Ujedinjeno Kraljevtsvo, Japan i Hrvatsku te su dodavanjem slika, teksta i videa predstavili kulturu i specifičnost odabrane zemlje kratkim i efektnim sadržajima.
Nastavnica engleskog jezika Helena Knežević održala je radionicu "Fostering inclusion" za devetero učenika 6. razreda koji su sudjelovali u potrazi za blagom. Cilj potrage bio je pronaći 10 vrećica s blagom, koje su bile sakrivene u školi i oko nje, te spojiti prikupljene dijelove slagalice. Slagalica je bila slika koja je zorno prikazivala razliku između onoga što se smatra poštenim i onim što se smatra jednakim. Nakon toga učenici su spajali dijelove citata o uključivanju učenika u aktivnosti. Na kraju su izradili plakate s citatima i izrekama te zajedno s nastavnicom razgovarali o značenju izreka/citata.
Nastavnik matematike Ivan Piskač održao je radionicu "X(escape room)" za jedanaestero učenika sedmih razreda u sklopu koje su koristili aplikacije Kodu, conceptispuzzle, Popplet, QR code generator, Canva, MS Word, Google Disk, MS Paint, Popplet i SudokuSolver. Cilj radionice bio je pronaći izlaz iz učionice u sat vremena.
Nastavnica engleskog jezika Mirjana Mihalec održala je radionicu "Let's go to Iceland!" za desetero učenika 5. i 6. razreda u sklopu koje su rješavali Kahoot kviz o Islandu te su uz pomoć digitalnog alata Padlet izradili plan sedmodnevnog putovanja na Island. Učenici su koristili Internet i brošure za istraživački dio radionice, a za izradu budžeta koristili su Microsoft Office Excel tablicu i aplikaciju Currency converter za preračunavanje valuta.
Iako projekt "Going the Extra Mile" završava 31. kolovoza, nastavnici će nastaviti provoditi aktivnosti usmjerene na razvoj digitalnih i građanskih kompetencija učenika u sklopu redovne, dodatne i dopunske nastave te izvannastavnih aktivnosti i školskih projekata.
Mirjana Mihalec, koordinatorica Erasmus+ projekta "Going the Extra Mile"
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.