preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087110
Ovaj mjesec: 9823
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ radionice za učenike
Autor: Mirjana Mihalec, 21. 8. 2018.

Povodom Dana naše škole 25. svibnja 2018. Erasmus+ tim kojeg čine nastavnice Tomislava Kraljić, Mirna Kovačić, Biserka Knez, Andreja Kerovec Letica, Helena Knežević, Mirjana Mihalec te nastavnici Saša Špoljarić i Ivan Piskač u suradnji s ravnateljicom škole Sanjom Prelogović održao je osam radionica za učenike od 3. do 8. razreda. Radionice su osmišljene na način da se tematski poklapaju s mobilnostima koje su provedene u sklopu našeg Erasmus+ projekta "Going the Extra Mile".


Nastavnica engleskog  i francuskog jezika Tomislava Kraljić održala je radionicu za dvanestero učenika 8. razreda pod nazivom "Svi drugačiji - svi isti" koja se bavila temom prevencije diskriminacije osoba s tjelesnim teškoćama. Učenici su u sklopu radionice naučili osnove znakovnog jezika u koje ih je uputila nastavnica Marija Križić sa svojim učenicima iz Srednje škole Koprivnica.

Nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić održala je radionicu za šesnaestero učenika 6. razreda pod nazivom „Povijest i geografija – digitalna verzija“ koja se bavila razvojem generičkih kompetencija kod učenika s ciljem poticanja njihove kreativnosti i kritičkog mišljenja vezano uz sadržaje iz povijesti i geografije. Učenici su se upoznali s načinima upotrebe fotografija u nastavi (kritička analiza i izvori fotografija, upotreba fotografija uz poštivanje autorskih prava). Zatim su im predstavljeni digitalni alati Canva, Prezi i Tripline koji omogućavaju izradu raznovrsnih prezentacija, plakata i pozivnica, čija je suština učiniti prezentiranu temu jezgrovitom, dinamičnom  i zanimljivom. U nastavku učenici su učili kako kreirati QR kod i kako ga možemo koristiti u nastavi, a izrađivali su i digitalnu lentu vremena u alatu Histry. Na kraju učenici su zaigrali vrlo zahtjevnu igru Geoguessr koja potiče razvoj kartografskih i geomorfoloških vještina te vještina opažanja.

Učiteljica 3. c razreda Biserka Knez održala je radionicu "Multimedija u razredu" za desetero učenika trećih razreda. Na radionici učenic su birali i fotografirali dijelove škole koji su njima po nečemu posebni, prebacili fotografije na računalo (tablet) te u programu Sway slagali fotografije i tekst u multimedijski uradak pod naslovom Moj pogled na školu.

Vjeroučitelj Saša Špoljarić održao je radionicu "Online učenje uz Moodle" na kojoj je sudjelovalo petnaestero učenika 5. razreda. Učenici su prvo upoznati s novim programskim paketom Moodle za online učenje koji mogu besplatno koristiti na CARNetovom portalu Loomen. Nakon toga, učenici su otvorili svoj online prostor za učenje i učili kako stvoriti online tečaj uz pomoć gotovih video materijala, prezentacija, fotografija i tekstova. Dobili su zadatak da u vrijeme praznika sakupljaju i stvaraju vlastite video materijale i fotografije o svojem slobodnom vremenu koje će moći podijeliti jedni s drugima.

Nastavnica engleskog jezika Andreja Kerovec Letica održala je radionicu "Intercultural pinboard" na kojoj je sudjelovalo sedmero učenika 5. i 7. razreda. Pomoću tableta i digitalnog alata Linoit izrađivali su digitalne panoe na temu zemlje po vlastitom izboru. Učenici su odabrali Ujedinjeno Kraljevtsvo, Japan i Hrvatsku te su dodavanjem slika, teksta i videa predstavili kulturu i specifičnost odabrane zemlje kratkim i efektnim sadržajima.

Nastavnica engleskog jezika Helena Knežević održala je radionicu "Fostering inclusion" za devetero učenika 6. razreda koji su sudjelovali u potrazi za blagom. Cilj potrage bio je pronaći 10 vrećica s blagom, koje su bile sakrivene u školi i oko nje, te spojiti prikupljene dijelove slagalice. Slagalica je bila slika koja je zorno prikazivala razliku između onoga što se smatra poštenim i onim što se smatra jednakim. Nakon toga učenici su spajali dijelove citata o uključivanju učenika u aktivnosti. Na kraju su izradili plakate s citatima i izrekama te zajedno s nastavnicom razgovarali o značenju izreka/citata.

Nastavnik matematike Ivan Piskač održao je radionicu "X(escape room)" za jedanaestero učenika sedmih razreda u sklopu koje su koristili aplikacije Kodu, conceptispuzzle, Popplet, QR code generator, Canva, MS Word, Google Disk, MS Paint, Popplet i SudokuSolver. Cilj radionice bio je pronaći izlaz iz učionice u sat vremena.

Nastavnica engleskog jezika Mirjana Mihalec održala je radionicu "Let's go to Iceland!" za desetero učenika 5. i 6. razreda u sklopu koje su rješavali Kahoot kviz o Islandu te su uz pomoć digitalnog alata Padlet izradili plan sedmodnevnog putovanja na Island. Učenici su koristili Internet i brošure za istraživački dio radionice, a za izradu budžeta koristili su Microsoft Office Excel tablicu i aplikaciju Currency converter za preračunavanje valuta.

Iako projekt "Going the Extra Mile" završava 31. kolovoza, nastavnici će nastaviti provoditi aktivnosti usmjerene na razvoj digitalnih i građanskih kompetencija učenika u sklopu redovne, dodatne i dopunske nastave te izvannastavnih aktivnosti i školskih projekata.

Mirjana Mihalec, koordinatorica Erasmus+ projekta "Going the Extra Mile"

 

Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju