« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Veliki dio današnjih učenika dio je kulture video-igara koje zauzimaju važno mjesto u njihovom svakodnevnom životu. Učiteljima može biti od velike koristi razumiju li i govore li jezik ove subkulture kako bi imali lakši pristup svojim učenicima i povećali njihov interes za nastavne sadržaje.
Nastavnik matematike Ivan Piskač sudjelovao je u eTwinning kontaktnom seminaru u Luksemburgu pod nazivom „Digital game-based Learning“ (u nastavku DGBL), u razdoblju od 19. listopada do 21. listopada 2018. godine. Cilj seminara bio je upoznavanje nastavnika s mogućnostima koje video-igre mogu ponuditi u nastavi, predstavljanje relevantnih igara i primjera iz prakse, te planiranje i izrada eTwinning projekata vezanih uz implementaciju DGBL pristupa kroz grupne aktivnosti.
Na seminaru je bilo prisutno šezdesetak nastavnika iz 18 europskih zemalja. Organizatori seminara su osim predavanja, radionica i aktivnosti vezanih uz planiranje i izradu projekata, organizirali i vrlo zanimljivo grupno natjecanje na otvorenom. Sudionici su u grupama trebali kombinirati različite predmete, šifre i znamenitosti grada kako bi uspješno proveli sve korake istrage i „spasili svijet od uništenja“.
Jedan od rezultata sudjelovanja na aktivnosti je i eTwinning projekt The League of Treasures u koji je uključeno sedam nastavnika iz pet različitih zemalja (Hrvatska, Slovenija, Poljska, Portugal i Grčka). Cilj projekta biti će izrada video-igre u kojoj će učenici tražiti skriveno blago i pritom se upoznati sa zanimljivim činjenicama, znamenitostima te prirodnim i kulturnim ljepotama navedenih zemalja.
Uspješni polaznici seminara nagrađeni su potvrdom o pohađanju. Nastavnik Piskač će osim potvrde iz Luksemburga ponijeti oduševljenje posjećenim gradom i jedno iskustvo i znanje koje će rado podijeliti s kolegama i primijeniti u radu s učenicima.
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Ivan Piskač