« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
14. veljače 2019. godine učenici naše škole sudjelovali su u radionici Medijske pismenosti, uz pratnju nastavnice Sanje Kapusta, koja je održana u Gradskoj knjižnici. Radionicu su vodile učenice iz naše Gimnazije pod vodstvom mentorice prof. Nine Tadić.
Predavanje je započelo ledolomcem gdje smo pomoću memori kartica s raznim brendovima (McDonald’s, H&M, Mercedes itd.) spojeni u parove i tako odrađivali zadatke. Nina, Ivana, Izabella i Sara su nizom primjera pokazale i dokazale sveprisutnost reklama – od oglasa na pročeljima zgrada na Zrinskom trgu do svakodnevnih predmeta koji kriju poruke oglašivača. Također je spomenut i svima poznati Crni petak. Središnji dio je bio teorijske prirode – učenice su izložile model kako analizirati reklamnu poruku kako bismo u nastavku sami mogli primijeniti isti na trima reklamama i komentirati svoja zapažanja i zaključke.
Na kraju smo zapljeskali voditeljicama jer smo se tijekom radionice osjećali ugodno i zabavno tako da je i vrijeme brzo prošlo.
Angela Brgles-Jukić, 8.a