« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
5. ožujka 2019. godine učitelji i nastavnici geografije naše županije održali su još jedan skup. Teme ovog skupa su bile: Iskustva iz eksperimentalne provedbe programa „škola za život“, Primjena formativnog vrednovanja i Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta.
Alenka Bađun, prof. VI. OŠ iz Varaždina i i Mirjana Zagorc, prof. Druge gimnazije Varaždin prenijele su svoja ISKUSTVA IZ EKSPERIMENTALNE PROVEDBE PROGRAMA „ŠKOLE ZA ŽIVOT“. Rade u školama koje su promijenile i organizaciju rada škole te provode nastavu u blokovima. Usporedile su stari nastavni plan i program s novim kurikulumom u 5. razredu OŠ i 1. razredu gimnazije. Ponudile su primjere iz nastave, navodile digitalne alate s kojima se najviše koriste, objašnjavale kako se pripremaju za nastavu, kakve su reakcije učenika, kako su organizirale pisana provjere, a kako formativno vrednovanje. Nastavnice su se također osvrnule na pozitivne aspekte promjena koje su nastupile, te na nedostatke i ono što bi trebalo promijeniti ili doraditi. Kroz njihovo iskustvo vidljivo je da ipak prevladavaju pozitivni pomaci. Predavanje je bilo zanimljivo, poučno, s mnoštvom primjera. Prisutni su postavljali pitanja tako da smo u potpunosti stekli uvid u promjene koje nas očekuju na jesen.
Jasminka Fanuko-Polančec, prof. iz OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica i Elizabeta Trepotec Marić, prof. iz OŠ I. L. Croata iz Kalinovca su sudjelovale u projektu STRATEGIJE POUČAVANJA VOKABULARA ZA RAZUMIJEVANJE TEKSTA. Prenijele su iskustva stečena u tom projektu kroz radionicu, a cilj je bio potaknuti prisutne na promišljanje , te odgovoriti na neka pitanja: Koliko se naši učenici samostalno mogu koristiti udžbenikom? Koliko razumiju riječi kao što su ustroj, civilizacija, strategija, naime …? Što je zapravo čitanje? Koje su sve posljedice lošeg čitanja? Što poduzeti na podizanju čitalačke pismenosti? Kojim tehnikama povećati razumijevanje teksta?
Slijedila je radionica voditeljice Vijeća PRIMJENA FORMATIVNOG VREDNOVANJA kroz koju smo nastavili rad s prošlog stručnog skupa. Radeći u skupini, trebalo je na osnovu ponuđenih aktivnosti učenika za pojedine ishode osmisliti načine formativnog vrednovanja imajući na umu pristupe vrednovanju: vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje
Svi prisutni su se aktivno uključivali u rad u ugodnom ozračju i stekli nova znanja i iskustva za poboljšanje svog rada u razredu.
Dubravka Vajdić Kolarić, voditeljica
Fotografije sa skupa možete pogledati u fotogaleriji:
http://os-gjuro-ester-koprivnica.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=214