« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dan darovitih učenika obilježava se 21. ožujka, a u našoj školi cijeli je tjedan bio posvećen darovitim učenicima kroz brojne aktivnosti. Za vrijeme odmora učenici koji sviraju glazbene instrumente održavali su kratke koncerte, na satovima razrednika predstavljali su svoje talente, postignuća i uspjehe u različitim područjima kojima se bave, a u školske hodnike i učionice stavljene su motivacijske poruke. Daroviti učenici četvrtih razreda sa svojim su roditeljima proveli vrijeme „vježbajući mozak“ kroz strateške igre, mentalne slagalice, vježbe koncentracije, vizualne percepcije, kombinacije i logičkog zaključivanja.
U tjednu u kojem se obilježava Dan darovitih učenika u Školi se osjećalo posebno ozračje. Svi učenici su bili potaknuti da pokažu ostalima svoje talente, opišu u čemu se oni sastoje i kako dolaze do rezultata i uspjeha. Brojne motivacijske poruke služile su kao poticaj za razgovore o načinima na koje si olakšavamo ustrajanje u radu, vježbanju i treniranju i ne odustajemo kada naiđemo na teškoće i prepreke.
U školskim holovima u prizemlju i na katu nalaze se glasoviri na kojima su učenici za vrijeme odmora ili na satovima razrednika održavali kratke koncerte. Uz glasovir, neki su učenici svirali i na drugim instrumentima koje su za tu prigodu donijeli, tako da smo imali priliku slušati saksofon, trubu, klarinet, tamburicu …
Daroviti učenici četvrtih razreda, sudionici projekta „Znanje kao dar“ su, s učiteljicama Majom Sinjeri i Lanom Sabolović. pripremili obilježavanje Dana darovitih učenika pozivom roditeljima na druženje i „vježbanje mozga“. Tako su zajednički igrali logičke i strateške igre i natjecali se u zadacima koji iziskuju dobru koncentraciju, zapažanje detalja, shvaćanje prostornih odnosa, rječitost …
Renata Glavica