« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učitelji i nastavnici GEOGRAFIJE Koprivničko-križevačke županije 19. lipnja 2019. nastavili su svoje stručno usavršavanje u organizaciji Ministarstva znanosti i obrazovanja. U okviru Kurikulumskog pristupa poučavanju i Škole za život tema je bila KURIKULUMSKI PRISTUP PLANIRANJU.
Skup je započeo uvodnom refleksijom gdje smo zapisali pitanja na koja očekujemo odgovor tijekom stručnog skupa.
Slijedilo je uvodno predavanje o kurikulumskom načinu poučavanja, a zatim podjela u skupine.
Prvi korak u planiranju bio je izrda GIK-a – godišnjeg izvedbenog kurikuluma. Sve su skupine odredile slične ili iste teme i njihov poredak tijekom nastavne godine: Zašto učimo geografiju, Planet Zemlja, geografska karta, Moja domovina Hrvatska, reljef, Vode i Učimo istraživati.
Drugi korak je bio izraditi tematsko planiranje. Iz GIK-a smo odabrali temu geografska karta te smo je razradili na razinu ishoda/nastavnih jedinica vodeći računa o obradi, ponavljanju i vježbanju ili kombiniranim satovima.
U trećem koraku smo odabrali jednu nastavnu jedinicu iz tematskog plana te smo osmislili aktivnosti za učenika, način vrednovanja ishoda i povezanost s međupredmetnim temama na razini dnevne pripreme.
Skup je završio refleksijom gdje je svaka skupina istaknula po 3 pojma koji su postali jasniji (npr. GIK, međupredmetne teme, tematsko planiranje), dva pojma koja bi trebalo dodatno pojasniti (npr. vrednovanje, pisane provjere,) te jedan pojam koji je još uvijek ostao nejasan (npr. istraživači rad, odnos strategija učenja i poučavanja i sadržaji predmeta). To je osnova za organizaciju sljedećih stručnih skupova
Kroz sudjelovanje na ovom stručnom skupu razriješili smo ili osvijestili dosadašnje dileme, dobili smo odgovore na postavljena pitanja na početku i tijekom stručnog skupa te spremniji možemo krenuti u planiranje i poučavanje u petim razredima.
Svi sudionici su u opuštenom i poticajnom okružju aktivno sudjelovali i postavljali mnoga pitanja na koja su voditeljice skupa – Vesna Milić, viša savjetnica i članice mentorskog tima Alenka Bujan i Marina Gatara davale iscrpne odgovore i poticale nas u pripremi sljedeće školske godine.
Voditeljica ŽSV geografije
Dubravka Vajdić Kolarić, učitelj savjetnik