« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Skupina darovitih učenika petih, šestih i sedmih razreda naše škole 11. lipnja je održala radionicu za roditelje „Različitosti – istražimo ih i poštujmo“. Tijekom ove školske godine daroviti učenici su proučavali temu različitosti iz brojnih perspektiva: od naroda na različitim geografskim prostorima, preko karakteristika pojedinih skupina i načina formiranja stereotipa i predrasuda, do osobne razine razumijevanja osjećaja i ponašanja, te su svoj rad prezentirali roditeljima. U prvom dijelu prikazali su kratke vježbe kojima su ilustrirali temu i izrađene prezentacije, dok su u drugom dijelu roditelji imali priliku sudjelovati u nekoliko različitih vježbi – prikaza radionica.
U ovoj školskoj godini daroviti učenici su, s nastavnicima i stručnim suradnicama, članovima školskog Tima za rad s darovitima, u istraživanju i proučavanju teme različitosti, uz radionice u školi, bili na terenskim nastavama i brojnim aktivnostima izvan škole.
U Muzeju grada Koprivnice bili su na izložbama „Arkade elektriciteta“ i „Školstvo u Koprivnici“ te sudjelovali na radionicama izrade tradicijskog nakita, Ivanečkog veza i pisanja krasopisom.
Na „Danu za znanost“ u koprivničkoj gimnaziji Fran Galović aktivno su sudjelovali u Znanstvenom šou i sa zanimanjem pratili izlaganje o Vedskoj matematici koju su i predstavili roditeljima.
Na terenskoj nastavi povodom Svjetskog dana prava potrošača 2019. prisustvovali su edukativnim radionicama na temu „Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu“ održanim 15. ožujka u Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu u organizaciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. Organiziran je i obilazak demonstracijskog kabineta izuma Nikole Tesle u kojem su izložene kopije Teslini najznačajnijih strojeva i naprava, a učenici su se upoznali s načinima rada šest značajnih izuma ovog velikog hrvatskog znanstvenika i izumitelja.
Posjetili su i Akademiju dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu: pogledali prezentaciju radionice oblikovanja svjetla koju su izvele studentice dramaturgije i rasvjete, prisustvovali prezentaciji filmskog seta u kojoj su mogli vidjeti na koji način se snimaju scene za film i tko sve sudjeluje u snimanju: režiser, snimatelj, tonac, glumci, scenografi… , upoznali se s osnovnim planovima i kutovima snimanja, družili se sa studentima i imali priliku postaviti pitanja o svemu što ih zanima iz tog područja. Bilo je to dragocjeno iskustvo za učenike koje im je pružilo uvid u nastajanje umjetničkog djela te doprinijelo razumijevanju svijeta dramske i filmske umjetnosti, ali i potaknulo na razmišljanje o vrijednosti umjetničkog djela, na samostalno umjetničko izražavanje i stvaralaštvo kao i praćenje kulturnih događanja u zajednici.
Dio sadržaja kojima su se bavili tijekom godine daroviti učenici prikazali su roditeljima kroz prezentacije, a potom ih u grupama vodili kroz radionice: „Upoznavanje s Vedskom matematikom“, „Pisanje krasopisom“, „Obnovimo geografsko-povijesna znanja“; „U tuđim cipelama“; „Mindfulness“ i „Kahoot – kviz o prezentacijama koje su vidjeli“.
Roditelji (a bilo je tu i braće, sestara, baka i djedova) su s velikim zanimanjem pratili pripremljene sadržaje te aktivno, strpljivo i marljivo sudjelovali u radionicama.
S darovitim učenicima su tijekom školske godine radili i pripremili ovu radionicu članovi školskog Tima za rad s darovitim učenicima: Sanja Antolić, učiteljica hrvatskog jezika, Jasminka Fanuko Polančec, prof. povijesti, Mirna Kovačić, prof. povijesti i geografije, Ivan Piskač, mag. edukacije matematike i informatike, mr.sc. Jasna Relja, školska pedagoginja, Nikolina Sabolić, prof. hrvatskog jezika i školska knjižničarka, Dubravka Vajdić Kolarić, prof. geografije i koordinatorica Tima Renata Glavica, školska psihologinja.
Renata Glavica