« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U 13. Tjednu cjeloživotnog učenja, od 30. rujna do 4. listopada, pod motom Provježbaj mozak!, školska knjižničarka, Nikolina Sabolić održala je niz radionica informacijske pismenosti. Za učenike petih razreda tema je bila Organizacija i poslovanje školske knjižnice, dok su učenici osmih razreda sudjelovali u radionicama Kataloško i računalno pretraživanje i citiranje izvora te Vrednovanje mrežnih izvora informacija.
Na radionicama Organizacija i poslovanje školske knjižnice učenici petih razreda učili su samostalno se služiti školskom knjižnicom u potrazi za literaturom, služiti se signaturom u potrazi za knjigom, samostalno pisati signaturu za knjigu, pronaći željenu knjigu uz pomoć signature te odrediti njezin smještaj na polici.
Radionica Kataloško i računalno pretraživanje i citiranje izvora učenike osmih razreda usmjeravala je kako da pretražuju e-katalog školske i gradske knjižnice i traže informaciju o dostupnosti željene knjige, čitaju e-knjige na portalu eLektire, posjećuju referentne mrežne izvore informacija, uspoređuju informacije s različitih izvora i upotrebljavaju ih u vlastitom uratku (Ppt prezentaciji) te pravilno citiraju mrežne izvore informacija.
Na radionicama Vrednovanje mrežnih izvora informacija učenici osmih razreda pretraživali su e-katalog školske i gradske knjižnice i tražili informaciju o dostupnosti željene knjige, čitali e-knjige na portalu eLektire, posjećivali referentne mrežne izvore informacija, uspoređivali informacije s različitih izvora i upotrebljavali ih u vlastitom uratku (Ppt prezentaciji) te pravilno citirali mrežne izvore informacija.
Voditeljica radionica bila je Nikolina Sabolić, školska knjižničarka.