« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U Šibeniku je održana CARNetova korisnička konferencija (CUC2019.) od 5. do 8. studenoga 2019. Na radionicama i predavanja sudjelovali su učitelji: Biserka Knez učiteljica razredne nastave, Mihael Kivač nastavnik glazbene kulture, Mirna Kovačić – učiteljica povijesti i geografije, Ivan Piskač, učitelj matematike, Saša Špoljarić koordinator projekta e-Škole i vjeroučitelj i Martina Trešćec Godek – nastavnica hrvatskog jezika.
Ostalim sudionicima konferencije pokazali su primjer dobre prakse primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi i održali ogledne sate pod naslovom:
Loomenom kroz kazalište,
Imaš li Yammer, Teams, Loomen...? (Office 365 alati i Loomen iz perspektive učitelja RN, PN i razrednika),
Europa bez granica uz Twine,
Napoleon - Heroj ili tiranin?
Kroz projekt "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)" koji se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) i Europskog socijalnog fonda (ESF), CARNet je predavačima ambasadorima Pilot projekta e-Škole omogućio edukaciju i sudjelovanje na događanju.
CARNetova korisnička konferencija – CUC postala je sastavni dio nacionalnog projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”, koji sufinancira Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. Nositelj projekta je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.
Ključni izazov hrvatskog osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovnog sustava, iz perspektive primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), jest iskoristiti potencijal IKT-a u obrazovnom sustavu, kroz sustavan pristup uvođenju IKT-a u obrazovne i poslovne procese škola, te iznjedriti preporuke strategije razvoja digitalne zrelosti škola. Projekt stoga odgovara na uočenu potrebu za sustavnim pristupom uvođenju IKT-a u obrazovni sustav uspostavom sustava razvoja digitalno zrelih škola kroz pilotiranje i evaluaciju primjene IKT-a (informacijskih i komunikacijskih tehnologija) u nastavnim i poslovnim procesima.
Martina Trešćec Godek, mag. educ. hrvatskog jezika i književnosti