« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 7.c bili su nominirani za nagradu „Veliko srce koprivničkog djeteta“ za djela nesebične pomoći, solidarnosti i ljubavi prema bližnjima.
Učenici sadašnjeg 7.c razreda pokazali su zavidnu veličinu koprivničkog srca tijekom prošle školske godine i pomagali sadašnjem 6.c razredu. Iz tog razloga učenici 6.c prijavljuju svoje prijatelje za Veliko srce koprivničkog djeteta.
,
Učenici prošlogodišnjeg 6.c su u školskoj godini 2018./2019.:
Nesebično su pomagali učenicima 5.c kojima je bilo teško na početku obrazovanja u višim razredima. Iako su u školi u različitim smjenama i nisu se poznavali, petim razredima je bilo vrlo korisno imati nekoga iz iste škole tko je prošle godine bio u istoj situaciji kao što su oni sada. U sklopu C-projekta, 6.c je tadašnjem 5.c pomagao oko školskih obaveza, a prije svega oko uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije. Budući da je tema projekta bila sigurna online komunikacije, radilo se i na prevenciji vršnjačkih sukoba i suzbijanju neprihvatljivih ponašanja u virtualnoj komunikaciji. Pokazali su veliku tolerantnost i strpljenje u mentorskim posjetima viših razreda nižima. Kreativnost učenika rezultirala je zajedničkom radioigrom „Djeca pomažu djeci“ koja je postigla zapažene rezultate na LiDraNu. U sklopu projekta neki učenici gostovali su na Međunarodnom dječjem festivali u Šibeniku. Učenici su zajedno snimili glazbeni spot za pjesmu „Sretan Božić svakome.“ koji je bio prikazan u sklopu programa Koprivničke bajke.
Učenici često koriste društvene mreže ne razmišljajući o opasnostima interneta. Budući da se najbolje uči u praksi, učenici različitih smjena koji se ne poznaju međusobno su komunicirali na siguran način koristeći alat za suradnju Yammer i ostale Office 365 alate.