« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Tjedan od 10. do 16. veljače učenici 5.c i 5.d te učenici 7.c i 7.d razreda, zajedno s učiteljicom Marijom Medved, posvetili su Harryju Potteru, planetarno popularnom junaku romana britanske autorice Joanne Kathleen Rowling. Na satima hrvatskoga jezika vodile su se debate, igrale igre, rješavali kvizovi, čitali ulomci iz knjiga, gledali isječci filmova. Učenici su stvarali kreativne radove – vlastite naslovnice knjiga, straničnike, prezentacije, stripove na temu života čarobnjaka Harryja Pottera.
Peti razredi izradili su i prikazali su prezentacije o omiljenom nastavku knjige/filma, gledali filmove, igrali igre i sudjelovali u kvizovima. Svoje radove su izložili na školskom panou. Učenici sedmog razreda izrađivali su naslovnice knjiga, stripove, straničnike te sudjelovali u debati „Za i protiv Harryja Pottera“ u kojoj su raspravljali o utjecaju ovih knjiga i filmova na djecu. Negacijska grupa zagovarala je stajalište da lik čarobnjaka negativno utječe na djecu, uvlači ih u nestvarni svijet čarolija u kojem je čarobnim štapićem moguće učiniti što god želimo, djeca bi mogla izgubiti osjećaj za stvarnost, u knjigama i filmovima je prisutno nasilje, filmovi sadrže stravične scene od kojih bi djeca mogla imati poremećaje sna i noćne more. Suprotno tome, afirmacijska grupa zagovarala je stav da filmovi imaju oznaku 12+, tj. namijenjeni su djeci koja u toj dobi mogu shvatiti što je stvarnost, a što nije, da romani i filmovi ukazuju na vršnjačko nasilje i diskriminaciju te potrebu borbe protiv nasilja, prenose pozitivne poruke o pomaganju drugima, solidarnosti, empatiji i odgovornosti za svoja djela.
Bio je ovo veoma zanimljiv tjedan u kojem su se učenici odmaknuli od uobičajenog nastavnog gradiva iz čitanki i udžbenika. Sati hrvatskoga jezika bili su ispunjeni zanimljivim aktivnostima u kojima su učenici s veseljem sudjelovali i pritom vježbali svoje prezentacijske i komunikacijske vještine.
Mirta Jurić, 5.c
(Novinarska grupa)