« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na ovogodišnjoj međunarodnoj CARNetovoj korisničkoj konferenciji (CUC), pod nazivom „Izazov prihvaćen, kao predavači sudjelovali su učitelji: Mihael Kivač, Mirna Kovačić, Ivan Piskač, Saša Špoljarić i Martina Trešćec Godek.
Učitelji Ivan Piskač i Mirna Kovačić održali su interaktivno izlaganje „SWOT analiza za početnike – zavičaj pod povećalom“, te radionicu „Tripline – terenska nastava na daljinu“.
Interaktivno izglaganje „SWOT analiza za početnike – zavičaj pod povećalom“ oslanjalo se na razredne projekte učenika OŠ "Đuro Ester" tijekom kojih su nastale dvije e-knjige: "Nepoznata Podravina" i "Što se skriva u mom gradu?". Riječ je projektnoj aktivnosti kojom su učenici istražili skrivene (i manje skrivene) ljepote našeg podravskog zavičaja i grada Koprivnice. Cilj projekta je predstavljanje turistički slabije valoriziranih lokaliteta u našem zavičaju i gradu. Obje e-knjige pristupaju pojedinoj lokaciji analizirajući njene snage, slabosti, prilike i prijetnje (SWOT analiza). Jedan od ciljeva interaktivnog izlaganja bio je i prezentiranje primjera multidisciplinarnog pristupa u obradi geografskih sadržaja (geografija, povijest, umjetnost, ekologija, poduzetništvo, IKT).
Radionica „Tripline – terenska nastava na daljinu“ sudionike je osposobila za korištenje digitalnog alata Tripline. Digitalni alat Tripline omogućuje izradu interaktivnih zemljovida, odnosno izradu geografskog plana putovanja s uključenim opisima lokacija, komentarima, fotografijama, video materijalima i poveznicama. Kao takav izvrstan je za planiranje, provedbu i evaluaciju terenske nastave, no vrlo je primjenjiv i svrsishodan u situacijama kada izlazak na teren nije moguće provesti. Upotrebom digitalnog alata Tripline učenici razvijaju geografske vještine, čitav niz generičkih kompetencija, uključujući vještinu istraživačkog učenja, te ih se potiče na svrsishodnu upotrebu IKT-a.
Obje aktivnosti bile su izuzetno dobro prihvaćene od sudionika.
U interaktivnom izlaganju „Planiraj i organiziraj“ učitelji Mihael Kivač, Saša Špoljarić i Martina Trešćec Godek prikazali su kako su riješili problem poštivanja rokova i organizacije radova učenika u nastavi na daljinu. Prezentirali su rad u alatima i aplikacijama Microsof Office 365, koji su besplatni i dostupni svim učiteljima i učenicima u Republici Hrvatskoj. Sudionici interaktivnog izlaganja prezentaciju su ocijenili kao izrazito korisnu i zahvalili su što je ponuđeno jednostavno rješenje za ono što je izazivalo problem većini učitelja u nastavi na daljinu.
Interaktivna izlaganja i radionice dostupni su na CARNetovu portalu Meduza.
Pišu: Mirna Kovačić, prof. i Martina Trešćec Godek, mag.educ.