preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087110
Ovaj mjesec: 9823
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Veseli kišobrani – simboli tolerancije i prijateljstva krase predvorje naše škole
Autor: Snježana Mihočka, 22. 10. 2021.

     U Dječjem tjednu predvorje OŠ „Đuro Ester“ uljepšala je izložba veselih kišobrana koje su oslikali učenici s teškoćama, njihovi prijatelji iz razreda i pomoćnici u nastavi s ciljem povezivanja u prijateljstvu i poštivanju različitosti. Likovnu radionicu vodio je učitelj likovne kulture Darko Markić. Aktivnost je provedena u okviru projekta Odjek III – Odrastanje u jednakosti, Koprivnica, koji u našoj školi vodi socijalna pedagoginja Dijana Lukačić.


  

     „Kišobrane su oslikali učenici viših razreda kako bi istaknuli važnost njegovanja dobrih odnosa te potaknuli na prihvaćanje različitosti, nenasilje i toleranciju u školi i društvu“, rekao je učitelj likovne kulture Darko Markić.

      Socijalnu pedagoginju Dijanu Lukačić pitali smo s kojim se problemima učenici s teškoćama susreću u odnosima s vršnjacima. Naglasila je da svatko ima potrebu biti prihvaćen i pripadati. „Važno je stvarati razredno i školsko okruženje u kojem si učenici međusobno pomažu, prihvaćaju međusobne različitosti i uče toleranciji. Ako se to zanemari, može doći do ruganja, zadirkivanja ili isključivanja. U takvom okruženju učenici s teškoćama mogu nailaziti na razne prepreke u ostvarivanju svojih prava, potrebe za pripadanjem, prijateljstvom ili uspjehom. S druge strane, prijateljstvo između učenika s i bez teškoća u razvoju pozitivno utječe i na jedne i na druge. U tom međusobnom odnosu prihvaćanja i poštivanja, učenici s teškoćama izgrađuju svoje samopoštovanje, razvijaju socijalne vještine i imaju osjećaj da su važni i jednaki“, kaže socijalna pedagoginja.

 

 

      Ulogu odraslih u odgoju za toleranciju socijalna pedagoginja vidi u informiranju drugih učenika o potrebama učenika s teškoćama i načinima postupanja kao i u pružanju vlastitog pozitivnog primjera. Ističe da se djeca uče toleranciji promatrajući prihvatljive oblike ponašanja u vlastitoj obitelji i školi.

      Šareno oslikani kišobrani različitim bojama i motivima simboliziraju ljepotu različitosti. Svaki je od njih poseban je na svoj način, a zajedno čine dojmljivu izložbu.

      „Na svaku osobu treba gledati  kao original, jedinstvenu i vrijednu. Važno je pobjeđivati u sebi strah, nesigurnost i predrasude o drugima koji su drugačiji ili imaju neku teškoću radi koje im treba veća pomoć i podrška okruženja. Različitosti nas samo obogaćuju. Obzirom da nam kišobrani služe kao zaštita od kiše, neka nam ovi kišobrani oslikani s ciljem promocije tolerancije, prijateljstva, međusobnog poštovanja, razumijevanja i prihvaćanja različitosti stvore zaštitu od neprimjerenih ponašanja i loših odnosa“, poručuje socijalna pedagoginja Dijana Lukačić.

Učenici i djelatnici naše škole moći će uživati u ovoj izložbi sve do kraja prvog polugodišta.

 

Fotogalerija

Tena Markić, 5.a

(Novinarska grupa)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju