« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 6.d razreda sa svojom nastavnicom prirode Ana-Marijom Gončar uz suglasnost roditelja bili su uključeni tijekom školske godine 2021./2022. u istraživanje IP-CORONA-2020-12-3798 „Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju“ financiranom od Hrvatske zaklade za znanost (HRZZ) i odobrenom od Ministarstva znanosti i obrazovanja. Istraživanje se provodilo u okrilju Katedre za metodiku biologije, Biološkog odsjeka Sveučilišta u Zagrebu.
Voditeljica projekta bila je prof. dr.sc. Ines Radanović s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, Biološkog odsjeka, katedre metodike Biologije.
Cilj ovog istraživačkog pristupa bio je utvrditi i usporediti ostvarenost odgojno-obrazovnih ciljeva provođenjem novog, ASIO modela učenja.
Učenici su na zanimljiv način istraživanjem, iskustvenim učenjem i otkrivanjem donosili zaključke o zadanom sadržaju. Kroz animacije, interaktivne igre, provođenje pokusa, upute o istraživačkim zadatcima i rješavanje kvizova učenici su spoznali okoliš i život u njemu. Predstavljena raznolikost živog svijeta oko nas i uvjeta koji su potrebni za njihov život kod učenika su razvili osjećaj za očuvanje okoliša. Omogućeni edukativni videozapisi dopunili su znanje učenika te potaknuli njihov interes. Svaka tema sadržavala je interaktivne sadržaje i zadatke pod nazivom “Znam i želim znati više”, predviđeni za rad nadarenih učenika i učenika koji žele proširiti svije znanje. Detaljne upute za istraživački rad olakšale su sve postupke provedbe.
Ana-Marija Gončar, prof.