preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087110
Ovaj mjesec: 9823
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SURADNJA 6.d RAZREDA I PMF-a, BIOLOŠKOG ODSJEKA
Autor: Snježana Mihočka, 23. 8. 2022.

Učenici 6.d razreda sa svojom nastavnicom prirode Ana-Marijom Gončar uz suglasnost roditelja bili su uključeni tijekom školske godine 2021./2022. u istraživanje IP-CORONA-2020-12-3798 „Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju“ financiranom od Hrvatske zaklade za znanost (HRZZ) i odobrenom od Ministarstva znanosti i obrazovanja. Istraživanje se provodilo u okrilju Katedre za metodiku biologije, Biološkog odsjeka Sveučilišta u Zagrebu.


 

Voditeljica projekta bila je prof. dr.sc. Ines Radanović s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, Biološkog odsjeka, katedre metodike Biologije.

Cilj ovog istraživačkog pristupa bio je utvrditi i usporediti ostvarenost odgojno-obrazovnih ciljeva provođenjem novog, ASIO modela učenja. 

Učenici su na zanimljiv način istraživanjem, iskustvenim učenjem i otkrivanjem donosili zaključke o zadanom sadržaju. Kroz animacije, interaktivne igre, provođenje pokusa, upute o istraživačkim zadatcima i rješavanje kvizova učenici su spoznali okoliš i život u njemu. Predstavljena raznolikost živog svijeta oko nas i uvjeta koji su potrebni za njihov život kod učenika su razvili osjećaj za očuvanje okoliša. Omogućeni edukativni videozapisi dopunili su znanje učenika te potaknuli njihov interes. Svaka tema sadržavala je interaktivne sadržaje i zadatke pod nazivom “Znam i želim znati više”, predviđeni za rad nadarenih učenika i učenika koji žele proširiti svije znanje. Detaljne upute za istraživački rad olakšale su sve postupke provedbe.

 

 

Ana-Marija Gončar, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju