« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nastavno na provedbu nacionalnih ispita u osmom razredu koje smo proveli u školskoj godini 2021./2022. i bili u uzorku od 80 škola u Republici Hrvatskoj, ove godine smo izabrani na poduzorku 20-ak osnovnih škola u školskoj godini 2022./2023. u proces samovrednovanja.
lmplementacijom procesa samovrednovanja, Škole će temeljem valjanih, objektivnih i pouzdanih informacija na temelju rezultata Nacionalnih ispita steci uvid u trenutačno stanje, analizirati potrebe i planirati razvoj s ciljem da svaki učenik ostvari svoje pravo na kvalitetno obrazovanje i razvije svoje potencijale.
Kljucne aktivnosti implementacije procesa samovrednovanja:
U Školski tim za kvalitetu imenuju se ravnatelj, stručni suradnici i učitelji predmetne nastave i ispitivanih predmeta (hrvatski jezik, biologija, kemija, fizika, matematika). Po potrebi se u rad tima mogu uključiti učenici, roditelji i predstavnici osnivača.
Proces samovrednovanja bit će prilagođen ciljevima provedbe nacionalnih ispita te potrebama i mogućnostima svake pojedine škole. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja će nam pružati kontinuiranu podršku u svima fazama implementacije procesa samovrednovanja.
Voditeljica Tima za kvalitetu:
mr.sc. Jasna Relja