« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Pedagoški kutak na hodniku za učenike u vrijeme odmora ili slobodnog sata koji je otvoren prije četiri godine namijenjen je učenicima razredne nastave. Ove godine nabavljene su nove knjige i slikovnice te bojanke koje omogućuju učenicima da provedu vrijeme uz knjigu razvijajući svoje znanje i vještinu čitanja ili vještinu grafomotorike uz bojanke. Osim čitanja i pisanja vrijeme mogu provoditi i uz didaktičke igre. Kako je Pedagoški kutak nastao u projektu 2019.g. pokazao se korisnim prostorom za učenje, igru i druženje u vrijeme odmora ili slobodnog sata.
Knjige i slikovnice odnose se tematski na prirodu i živi svijet, vrste zanimanja, zanimanje vatrogasca, rada na gradilištu i zračnoj luci. Bojanke se odnose na učenje slova i brojeva.
U našoj školi nastojimo promovirati dječju igru kao primarnu djetetovu potrebu koja potiče cjelokupni psihofizički razvoj djeteta. Dječja igra potiče kognitivni, motorički, socijalni i emocionalni razvoj djeteta i ona je važan dio zdravog odrastanja. Djeca kroz igru uče, otkrivaju i upoznaju svijet oko sebe, upoznaju sebe i svoje mjesto u okolini, razvijaju kreativnost, doživljavaju zadovoljstvo. Igra je proces koji predstavlja niz oblika učenja i socijalizacije kroz djetinjstvo.
Činjenica o važnosti dječje igre i njenom utjecaju na dječji razvoj nekako se izgubila u našim obiteljima. Upravo zato je mi kao škola nastojimo opet promovirati i poticati i na taj način uz školske preventivne programe poticati mentalno zdravlje učenika.
Potičemo društvene i druge vrste igara u smislu razvoja suradnje, dogovora, rješavanja problema, tolerancije, empatije, organizacije i samostalnosti.
Pedagoginja savjetnica:
mr.sc. Jasna Relja