« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U sklopu e Twining projekta, učenici osmih razreda posjetili su s učiteljicom Tijanom Martić Obrtničku školu Koprivnica u Koprivnici.
Cilj posjeta bio je upoznavanje s obrtničkim zanimanjima, te zajednička radionica učenika osnovne i srednje škole. Na samom ulazu srdačnu dobrodošlicu zaželio nam je ravnatelj škole Z. Martić.
Proveo nas je kroz lijepo i modernu uređenu školu koja je ujedno i Centar kompetentnosti iz područja elektrotehnike i računalstva.
Prvi praktikum koji smo posjetili bio je pekarski praktikum. Nastavnik praktične nastave pekarstva Zoran Knežević zajedno sa svojim učenicima pokazao je postupak izrade raznih peciva. Učenici su bili oduševljeni načinom i brzinom izrade peciva a dio njih je pokazao interes za upis za zanimanje pekar i kuhar.
Slijedila je degustacija pekarskih proizvoda koji su bili i izgledom i ukusom jako dobro napravljeni.
Nakon toga učenici su posjetili stolarski praktikum. Tamo ih je dočekao nastavnik praktične nastave iz stolarstva Miro Štefanec koji ih je upoznao sa zanimanjem stolar.
Pokazao im je sve alate, način rukovanja alatima te se učenici dobili zadatak da zajedno u suradnji s učenicima Obrtničke škole izrade uporabni predmet- dasku za rezanje.
Učenici su zajedno radili, izmjenjivali iskustva, stjecali nove vještine i znanja iz područja drvne industrije. Učenici su pokazali interes za upis zanimanja stolar koje će im dobro doći u svakodnevnom životu.
Nakon ocrtavanja, rezanja, fine obrade rezultat rada bile su daske za rezanje koje su učenici izradili zajedničkom suradnjom.
Osim rada učenici su stekli i nova prijateljstva.
Radionica je završila, svi predviđeni ishodi su ostvareni, učenici zadovoljni i sretni.
Upoznavanje učenika sa budućim zanimanjem na ovaj način veoma je efikasan i koristan.
učiteljica: Tijana Martić