preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087095
Ovaj mjesec: 9808
Ovaj tjedan: 958
Danas: 156
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Djelatnice OŠ “Đuro Ester” ostvarile Erasmus+ job shadowing program u Portugalu
Autor: Snježana Mihočka, 16. 6. 2024.

Učiteljica razredne nastave Maja Sinjeri, učiteljica francuskoga jezika Ana Kuhar i knjižničarka Nikolina Sabolić iz Osnovne škole “Đuro Ester” Koprivnica sudjelovale su u Erasmus+ profesionalnom usavršavanju u inozemstvu kroz program praćenja rada (job shadowing).


Mobilnost je ostvarena od 3. do 7. lipnja 2024. u portugalskom gradu Torres Vedras, a domaćini su bili Agrupamento de Escolas Madeira Torres (AEMT) te Agrupamento de Escolas Padre Vítor Melícias (APVM).

 

 

U sklopu programa stručnog usavršavanja učiteljice i knjižničarka posjetile su nekoliko osnovnih škola, školskih knjižnica, kulturnih ustanova koje pružaju podršku odgojno-obrazovnom radu s djecom te gradsku knjižnicu.

U gradskoj knjižnici Biblioteca Municipal de Torres Vedras prisustvovale su radionici storytellinga „Vrijeme priče“ te posjetile izložbu portugalskih fanzina. U ustanovi Tvornica priča (Fabrica das Historias) razgledale su izložbu fotografija i ilustracija Alfonsa Cruza, višestruko nagrađivanog književnika, ilustratora, redatelja, fotografa, glazbenika i, općenito, jednog od najznačajnijih imena suvremene portugalske kulture i umjetnosti. Također su razgledale izložbe i instalacije nastale kao rezultat rada na višegodišnjim projektima učenika i lokalne zajednice.

 

 

Tijekom boravka u školama pratile su nastavni  rad učenika i učitelja, sudjelovale u kulturno-animacijskim aktivnostima te prezentaciji projekata i primjera dobre prakse usmjerene na razvoj jezične, čitalačke, informacijske, medijske i digitalne pismenosti učenika, stvaralaštva, poticanja usmenog i dramsko-scenskog izražavanja kroz pokret, zvuk i glazbu.

 

 

Također su posjetile školu Farol, a primary learning community school, koja radi isključivo po modelu projektne nastave u tijesnoj suradnji s lokalnom zajednicom i roditeljima koji su uključeni u nastavne aktivnosti škole.

 

 

U školskim im je knjižnicama predstavljeno nekoliko projekata poticanja čitanja (Dvojezično čitanje, Obiteljsko čitanje - čitanje naprijed-natrag, Čitalački krug), Nacionalni program čitanja koju provodi Mreža školskih knjižnica, primjeri obilježavanja značajnih datuma (50. obljetnica Revolucije karanfila) u školama i kulturnim ustanovama.

 

 

Prisustvovale su nastavi francuskoga jezika u školi Escola Basica Gaspar Campello te nastavnim aktivnostima u školskoj knjižnici - radionici portugalskog jezika za učenike pripadnike nacionalnih manjina i kulturnom programu tijekom kojeg su učenici nižih i viših razreda predstavljali rezultate rada na istraživačkim projektima.

 

 

Dio usavršavanja bile su i konzultacije s nastavnim i knjižničnim osobljem, stručnim suradnicima i ravnateljem. Naše su se djelatnice upoznale s načinom odgojno-obrazovnog rada u zemlji i regiji kao multikulturalnoj sredini koja odgovara na različite potrebe učenika iz različitih krajeva svijeta, načinom inkluzije učenika s posebnim potrebama i teškoćama u razvoju u redovni školski sustav, metodom suradničkog poučavanja, načinima vrednovanja i organizacijom rada u cjelodnevnoj nastavi.

 

 

U slobodno vrijeme djelatnice su posjetile značajne kulturno-povijesne spomenike i prirodne znamenitosti glavnog grada Lisabona (Spomenik otkrićima, kulu Torre de Belem, Jeronimski samostan, Gradska vrata, glavni trg Praca do Comercio, trg Rossio) te grada Torres Vedras i njegove okolice (Gradski muzej Leonel Trindade, Interpretacijski centar Linhas de Torres, Dvorac Torres Vedras, plažu Santa Cruz na Atlantiku, Obidos – grad portugalske kulture i književnosti unutar zidina dvorca).

 

 

Viđene primjere dobre prakse i metode rada naše će učiteljice i knjižničarka primijeniti u vlastitom odgojno-obrazovnom radu u okviru redovne nastave, izvannastavnih, projektnih i kulturnih aktivnosti s učenicima.

 

Nikolina Sabolić, Maja Sinjeri, Ana Kuhar





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju