« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kako bismo obilježili kraj aktivnosti Skupine darovitih učenika koja se ove školske godine bavila temom „Otključaj svemir (u sebi)“ organizirali smo završni izlet. Učenici polaznici Skupine darovitih učenika sa psihologinjom Valentinom Galinec uputili su se u Zagreb besplatnim željezničkim prijevozom. Po dolasku u Zagreb krenuli smo prema Muzeju iluzija.
U Muzeju iluzija zaintrigirale su nas optičke iluzije, proučavali smo što naše oči vide, a našem se mozgu čine nemogućima. Isprobali smo nevjerojatne edukativne eksponate, holograme, stereograme, perceptivne varke i različite sobe. Zabavili smo se uz rješavanje složenih mozgalica, puzzla, nemogućih čvorova, trikova i matematičkih igara. Interaktivne instalacije iskoristili smo za fotografiranje i snimanje videa. Nakon Muzeja iluzija, počastili smo se u McDonalds'u i odmorili u zelenom, gradskom parku Zrinjevac, u hladu, sjedeći na travi oko fontane, kartajući, razgovarajući i fotografirajući.
Na posljednjem odredištu našeg izleta, u Tehničkom muzeju Nikola Tesla, prisustvovali smo interaktivnom predavanju i sudjelovali u aktivnostima u Demonstracijskom kabinetu Nikole Tesle gdje smo slušali o životu Nikole Tesle i primjeni struje. Čak su neki naši učenici imali prilike proučavali ljetno zvjezdano nebo u Planetariju gdje smo učili kako se orijentirati prema zvijezdama, imena zvijezda, prepoznavanje zviježđa, planeta i sl. Obišli smo rudnik koji je prikaz rudarskoga horizonta za eksploataciju ruda gdje smo dobili doživljaj pravoga rudnika. Samostalno smo razgledali različita prijevozna sredstva i dobili odgovore na pitanja.
Na povratku kući željezničkim prijevozom zabavili smo se družeći se, razgovarajući i igrajući igre, složili smo se da je ovo idealan kraj našeg ovogodišnjeg učenja, rješavanja problema i istraživanja u sklopu Skupine darovitih učenika.
Terenske nastave potencijalno darovitih učenika, psihologijski instrumenti za procjenu darovitosti i nova oprema za rad s darovitim učenicima u okviru projekta „Otključaj svemir (u sebi)“ sufinancirani su od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih koje podupire provedbu projekata rada s darovitim učenicima u školama s ciljem zadovoljavanja potreba i interesa darovitih učenika.
Valentina Galinec, stručna suradnica psihologinja