« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 6.a i 6.c razreda održali su uoči Dana planeta Zemlje terensku nastavu niz rijeku Dravu. Prvo odredište bilo je Dubravsko jezero, najveće umjetno jezero u Hrvatskoj, gdje su učenici razmislili o ekološkom utjecaju na prostor i ponovili znanja o hidroelektranama.
Posjet spomeniku Novi Zrin uz rijeku Muru i na prostoru Velikog Pažuta, bio je poseban doživljaj. Učenici su „istražili“ spomenik, ponovili povijesna zbivanja,napravili analizu vode i bilja uz tok Mure te proširili znanja o važnosti velikog Pažuta.
Kakav je dravski šljunak i pijesak te po čemu se razlikuju rijeke Mura i Drava uvidjeli su učenici na desnoj obali Drave, na Halaš Čardi i plaži SIP.
Slijedio je odlazak u Prekodravlje do Šumarije Repaš gdje su učenici mogli vidjeti i istražiti posljednje primjerke hrasta lužnjaka starih preko tristo godina.
Posjetili smo OŠ Gola gdje su učenici uživali kroz sportsko druženje u novoj dvorani. Posjet Goli završili smo uz vođenje slikara Mladena Večenaja u njihovoj Etno kući i Galeriji Ivana Večenaja.
Završetak terenske nastave bio je na jezeru Šoderica gdje su učenici mogli uočiti razlike u izgledu i veličini ovog i Dubravskog jezera. Učenici su na karti pratili smjer puta, uočavali pojedine objekte, orijentirali se i rješavali radne listiće iz više predmeta. Kroz ispunjavanje evaluacijskog listića, ovakav način rada im se posebno sviđa.
Sada im još preostaje izraditi terenski dnevnik te prezentacije kako bi svojim roditeljima i ostalim učenicima prenijeli nova znanja koja su stekli na prostoru niz rijeku Dravu.
Terensku nastavu su osmislili Dubravka Vajdić (geografija), Tijana Martić (tehnička kultura), Štefica Vitković (matematika) i Miroslav Kanisek (priroda).
Dubravka Vajdić,prof.