« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Tradicionalna suradnja s vrtićem Tratinčica nastavila se i ove školske godine. Moj 1.a razred provodio je projekt s vrtićkom skupinom "Točkice" iz DV Tratinčica cijele školske godine.
Cilj zajedničkih druženja bio je razvijati prijateljstvo, komunikaciju, maštu, poštovanje i uvažavanje različitosti među djecom različitog uzrasta (1.razred – starija vrtićka dob) te osvijestiti ideju logičkog slijeda odgojno – obrazovnog rada i aktivnosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole. Budućim malim prvačićima pravi su prvačići pokazali da škola nije strašna. U njoj se uči kroz igru i nikada nije dosadno. Međusobnim posjetima i aktivnostima stvarana su prijateljstva, a poticalo se suradništvo i tolerancija. Bilo je tu različitih aktivnosti: učenja slova i abecede, izrade lutaka i pričanje priča, rješavanje matematičkih zadataka, predstava te zajednički izlet u šumu za Dan planeta Zemlje uz puno igre i veselja. Lako smo pronalazili zajedničke sadržaje i međusobno se nadopunjavali.
Našu školu i jedan školski sat upoznali su svi budući prvačići (iz vrtića Tratinčica i vrtića Sv. Josipa) kroz posjet prvim i drugim razredima.
Za roditelje budućih prvoškolaca vrtić je u suradnji sa školom organizirao predavanje kako bi pripremili roditelje za nove izazove i pružili im sve potrebne informacije o prvom razredu. Ne zaboravimo da je početak školovanja za dijete jedno od najznačajnijih razdoblja u njegovom životu (susret s novom sredinom, ulazak u svijet novih obveza i odgovornosti, prilagodba novim pravilima ponašanja i zahtjevima). Zapravo, u prvi razred kreću i roditelji i djeca.
Suradnju smo zaokružili predstavom u Domu mladih. Odgajateljice u ulozi Štrumpfova oduševile su učenike prvih i trećih razreda i izmamile veliki pljesak.
Sljedeća školska godina je pred nama i pruža nam mogućnosti za nastavak izvrsne suradnje.
Maja Sinjeri dipl. učiteljica