preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Objavljen priručnik “Reci što osjećaš“
Autor: Snježana Mihočka, 22. 11. 2012.

16. 11. u prostorijama Profilove knjižare Megastore u Zagrebu održana je promocija priručnika „Reci što osjećaš“ naše pedagoginje savjetnice Jasne Relje. Priručnik je namijenjen stručnim suradnicima i razrednicima u razrednoj nastavi za poticanje dječjeg emocionalnog i socijalnog razvoja u dobi od sedme do desete godine. 


Može se koristiti u individualnom radu pedagoga i učitelja s učenicima, u grupnom radu ili na satu razrednog odjela. U prvom dijelu priručnika ukratko je opisan emocionalni i socijalni razvoj u dječjoj dobi, karakteristike vršnjačkih veza u školi i razredu te uloga stručnog suradnika/razrednika u stvaranju poticajnog i pozitivnog emocionalnog ozračja važnog za razvoj djeteta. Drugi, pretežiti dio priručnika sastoji se od radnih listova za učenike, koji su osmišljeni u svrhu razumijevanja i prepoznavanja emocija, prevladavanja negativnih emocija i poticanja pozitivnih emocija i pozitivnog razmišljanja. Zadatci su usmjereni i prepoznavanju moralnih osobina i vrijednosti važnih za socijalni razvoj djeteta. Radni listovi započinju zadatcima koji opisuju emocije (sreća, tuga, ljubav, strah, ljutnja, suosjećajnost, zahvalnost, neustrašivost/hrabrost, ponos, dosada, strpljivost, uvrijeđenost, ljubomora). Potom slijede zadatci o socijalnim osobinama i vrijednostima (pravednost, odgovornost, iskrenost, ljubaznost, solidarnost i složnost, dobronamjernosti i dobrodušnost, poštovanje). Ovaj priručnik predstavlja sistematizaciju radnih zadataka za učenike koji služe kao poticaj ili uvod u razgovor s učenikom s ciljem rješavanja različitih emocionalnih ili socijalnih teškoća. (Iz priručnika „Reci što osjećaš“, Profil International, 2011.)

 

Nikolina Sabolić, prof., dipl. knjižničarka

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju