« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
16. 11. u prostorijama Profilove knjižare Megastore u Zagrebu održana je promocija priručnika „Reci što osjećaš“ naše pedagoginje savjetnice Jasne Relje. Priručnik je namijenjen stručnim suradnicima i razrednicima u razrednoj nastavi za poticanje dječjeg emocionalnog i socijalnog razvoja u dobi od sedme do desete godine.
Može se koristiti u individualnom radu pedagoga i učitelja s učenicima, u grupnom radu ili na satu razrednog odjela. U prvom dijelu priručnika ukratko je opisan emocionalni i socijalni razvoj u dječjoj dobi, karakteristike vršnjačkih veza u školi i razredu te uloga stručnog suradnika/razrednika u stvaranju poticajnog i pozitivnog emocionalnog ozračja važnog za razvoj djeteta. Drugi, pretežiti dio priručnika sastoji se od radnih listova za učenike, koji su osmišljeni u svrhu razumijevanja i prepoznavanja emocija, prevladavanja negativnih emocija i poticanja pozitivnih emocija i pozitivnog razmišljanja. Zadatci su usmjereni i prepoznavanju moralnih osobina i vrijednosti važnih za socijalni razvoj djeteta. Radni listovi započinju zadatcima koji opisuju emocije (sreća, tuga, ljubav, strah, ljutnja, suosjećajnost, zahvalnost, neustrašivost/hrabrost, ponos, dosada, strpljivost, uvrijeđenost, ljubomora). Potom slijede zadatci o socijalnim osobinama i vrijednostima (pravednost, odgovornost, iskrenost, ljubaznost, solidarnost i složnost, dobronamjernosti i dobrodušnost, poštovanje). Ovaj priručnik predstavlja sistematizaciju radnih zadataka za učenike koji služe kao poticaj ili uvod u razgovor s učenikom s ciljem rješavanja različitih emocionalnih ili socijalnih teškoća. (Iz priručnika „Reci što osjećaš“, Profil International, 2011.)
Nikolina Sabolić, prof., dipl. knjižničarka