« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Županijsko stručno vijeće pedagoga osnovnih škola Koprivničko-križevačke županije održano je u školi „Đuro Ester“ 1. ožujka 2013.g. Skupu su prisustvovali osim pedagoga osnovnih škola i nekoliko stručnih suradnika iz srednjih škola.
Tema skupa bio je Građanski odgoj i obrazovanje koju je predstavila pedagoginja škole domaćina Jasna Relja i Hrvatski kvalifikacijski okvir koju je održala Sonja Geci, pedagoginja iz OŠ Andrije Palmovića Rasinja. Naša škola uključena je u eksperimentalno provođenje kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja koji se planira uvesti u sve škole u RH. Predviđeno je da se kurikulum provodi u osnovnim školama na više načina, ovisno o dobi učenika te potrebama i mogućnostima škole, odnosno lokalne zajednice. U skladu s tim, predlaže se spiralno-razvojni model uvođenja po ciklusima: -u 1. ciklusu, tj. od 1. do 4. razreda osnovne škole, građanski odgoj i obrazovanje se ostvaruje međupredmetno i izvannastavno kao obvezna aktivnost; - u 2. ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole) se, osim obveznog međupredmetnoga i izvannastavnog pristupa, uvodi i izborni modularni pristup, u sklopu kojega se učenici bave pojedinim temama ili područjima građanskog odgoja i obrazovanja oslanjajući se na postojeće module kao što su Osnove demokracije, Projekt Građanin, Medijacija, Prava potrošača i dr.; - u 3. ciklusu (7. i 8. razred osnovne škole) se nastavlja s obveznim međupredmetnim i izvannastavnim pristupom te izbornim modularnim, ali se građanski odgoj i obrazovanje uvodi i kao izborni predmet.
Uloga stručnog suradnika u provođenju kurikuluma odnosi se na ulogu koordinatora u planiranju sadržaja i ishoda učenja te organizaciju provođenja predviđenih aktivnosti. Druga tema skupa bio je Hrvatski kvalifikacijski okvir (HKO) koji predstavlja instrument uređenja sustava kvalifikacija u RH koji osigurava jasnoću, pristupanje stjecanju, utemeljeno stjecanje, prohodnost i kvalitetu kvalifikacija, kao i povezivanje razina kvalifikacija u RH s razinama kvalifikacija u Europskom kvalifikacijskom okviru (EKO) i Kvalifikacijskom okviru Europskog prostora visokog obrazovanja.
mr.sc. Jasna Relja, pedagoginja