preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 973
Danas: 188
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TERENSKA NASTAVA 5.c I 5.d RAZREDA U HRVATSKO ZAGORJE
Autor: Snježana Mihočka, 26. 5. 2013.

(Varaždin, Trakoščan i Krapina 23. svibnja 2013.)

Na terensku nastavu smo krenuli (učenici 5.c i 5.d razreda) iz Koprivnice sa stajališta školskog autobusa.


Po dolasku u Varaždin razgledali smo uže središte grada, učenici su proširili znanje o povjesnoj važnosti Varaždina te odredili njegov geografski smještaj.

U entomološkom muzeju ili „Svijetu kukaca“  učenici su razgledali kukce u 3 životna područja (voda, kopno, podzemni svijet) te zabilježili njihove specifične karakteristike. Poslušali su audio zapise različitog načina glasanja, a onda u kvizu odgonetnuli o kojem se kukcu, ptici ili vodozemcu za specifično područje radi.

Vožnju smo nastavili prema Trakoščanu gdje smo razgledali dvorac te naučili o načinu života Draškovića. Učenici su naučili povijesnu važnost same utvrde. Uočili su u park šumi hrasta kitnjaka i graba, a u umjetnom jezeru prepoznali peruniku i lopoč.

Put smo nastavili prema Krapini gdje smo najprije ručali u restoranu Neandertal, a nakon ručka smo razgledali muzej neandertalca. Najprije su učenici vidjeli multimediju o načinu života neandertalaca, a tada su krenuli na put u „evoluciju Zemlje i ljudi“. Naučili su kako je nastao Svemir i Zemlja, ponovili već stečeno znanje o razdvajanju Pangee na postojeće kontinente, naučili su kako je tekao proces kemijske i biološke evolucije te kako je tekao razvoj čovjeka od Proconsula do Homo sapiensa.

Nakon razgleda muzeja obišli smo brdo Hušnjakovo i fotografirali se na mjestu fosilnih nalaza te analizirali viđeno.

Sportske aktivnosti su slijedile nakon razgleda svih lokaliteta. Učenici su igrali igre poput graničara .

Učenici su tijekom terenske nastave razvijali sposobnost opažanja, izražavanja i zaključivanja te međusobnu suradnju i toleranciju.

 

    Razrednice: Ana-Marija Bobovčan, prof. i Vesna Hižman Perošić, prof.

Pratnja: Sanja Antolić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju