« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U savjetodavnom individualnom radu s učenicima pedagog koristi raznovrsne metode rada i instrumenata koji pridonose objektivnijem sagledavanju učenikove osobnosti, identifikaciji poteškoća te rješenju problema.
Primjenjujući različite metode i instrumente u individualnom radu s učenicima pedagog se rukovodi načelima i didaktičkim principima da bi uspješno ostvario planirane zadatke i ciljeve. Kako je individualni rad s učenikom proces koji ima svoju strukturu koji ima za rezultat odgoj i obrazovanje učenika uvažavajući njegove psihofizičke sposobnosti. Ti principi su:
Ovisno o uzrocima poteškoća i potreba učenika osnovne škole pedagog primjenjuje odgovarajuće metode i oblike rada sukladno uzrastu učenika, koristi raznovrsna nastavna sredstva i pomagala, raznovrsne didaktičke materijale i time obogaćuje individualni rad s učenikom, ostvaruje kvalitetnu pedagošku dokumentaciju o individualnom radu. Kvaliteta individualnog rada s učenikom pretpostavka je i kvalitetnog preventivnog i odgojno-obrazovnog rada pedagoga.
Pedagoginja savjetnica:
mr.sc. Jasna Relja