preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 188
Neposredan rad pedagoginje s učenicima, učiteljima i roditeljima
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Didaktički materijali u individualnom radu s učenicima
Autor: Snježana Mihočka, 28. 11. 2022.

U savjetodavnom individualnom radu s učenicima pedagog koristi raznovrsne metode rada i instrumenata koji pridonose objektivnijem sagledavanju učenikove osobnosti, identifikaciji poteškoća  te rješenju problema.  


Primjenjujući različite metode i instrumente u individualnom radu s učenicima pedagog se rukovodi načelima i didaktičkim principima da bi uspješno ostvario planirane zadatke i ciljeve. Kako je individualni rad s učenikom proces koji ima svoju strukturu koji ima za  rezultat odgoj i obrazovanje učenika uvažavajući njegove psihofizičke sposobnosti. Ti principi su:

  • princip zornosti i apstraktnosti - kojim pedagog primjenjuje zorne izvore znanja, potiče učenika na neposredno promatranje okoline, koristi pomagala u radu (tada koristi didaktičke materijale poput slovarice, slikovnice, atlasi, geometrijski oblici, puzzle, domino i sl.)

 

      

 

  • princip aktivnosti i razvoja – pedagog u radu s učenikom potiče sve njegove kognitivne, socijalne, emocionalne, osjetilne i motoričke sposobnosti (tada koristi loptice za vježbe koncentracije i motorike, magnetne kocke i magnetne ploče za vježbe logičkog zaključivanja, karte za poticanje pamćenja)
  • princip sistematičnosti i postupnosti – pedagog radi logički pregled nastavnih sadržaja s učenikom od jednostavnijih do složenijih sadržaja, uči ga korisnim metodama učenja, prikazuje moguće oblike učenja poput mentalnih mapa, izrada zabilješki, izrada plana učenja i sl. u skladu sa mogućnostima učenika,
  • princip primjerenosti – pedagog angažira sve učenikove potencijale u skladu s njegovim uzrastom i fazama razvoja, što znači da učenici manjeg uzrasta dobivaju jednostavnije materijale, a učenici starijeg uzrasta složenije zadatke.

 

 

  • princip individualizacije i socijalizacije – pedagog potiče učenikove snage i radi na rastu njegove osobnosti, ali istovremeno potiče i razvija i njegove socijalne vještine (koristi materijale i radne listiće za poticanje razvoja moralnih vrijednosti i emocionalnih vještina).

             

 

Ovisno o uzrocima poteškoća i potreba  učenika osnovne škole pedagog primjenjuje odgovarajuće metode i oblike rada sukladno uzrastu učenika, koristi raznovrsna nastavna sredstva i pomagala, raznovrsne didaktičke materijale i time obogaćuje individualni rad s učenikom, ostvaruje kvalitetnu pedagošku dokumentaciju o individualnom radu. Kvaliteta individualnog rada s učenikom pretpostavka je i kvalitetnog preventivnog i odgojno-obrazovnog rada pedagoga.

Pedagoginja savjetnica:

mr.sc. Jasna Relja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju