preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 188
Neposredan rad pedagoginje s učenicima, učiteljima i roditeljima
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nove knjige u pedagoškom kutku za učenike u vrijeme odmora ili slobodnog sata
Autor: Snježana Mihočka, 23. 1. 2023.

Pedagoški kutak na hodniku za učenike u vrijeme odmora ili slobodnog sata koji je otvoren prije četiri godine namijenjen je učenicima razredne nastave. Ove godine nabavljene su nove knjige i slikovnice te bojanke koje omogućuju učenicima da provedu vrijeme uz knjigu razvijajući svoje znanje i vještinu čitanja ili vještinu grafomotorike uz bojanke. Osim čitanja i pisanja vrijeme mogu provoditi i uz didaktičke igre. Kako je Pedagoški kutak nastao u projektu 2019.g. pokazao se korisnim prostorom za učenje, igru i druženje u vrijeme odmora ili slobodnog sata.


 

Knjige i slikovnice odnose se tematski na prirodu i živi svijet, vrste zanimanja, zanimanje vatrogasca, rada na gradilištu i zračnoj luci. Bojanke se odnose na učenje  slova i brojeva.

 

 

U našoj školi nastojimo promovirati dječju igru kao primarnu djetetovu potrebu koja potiče cjelokupni psihofizički razvoj djeteta. Dječja igra potiče kognitivni, motorički, socijalni i emocionalni razvoj djeteta i ona je važan dio zdravog odrastanja. Djeca kroz igru uče, otkrivaju i upoznaju svijet oko sebe, upoznaju sebe i svoje mjesto u okolini, razvijaju kreativnost, doživljavaju zadovoljstvo. Igra je proces koji predstavlja niz oblika učenja i socijalizacije kroz djetinjstvo.

Činjenica o važnosti dječje igre i njenom utjecaju na dječji razvoj nekako se izgubila u našim obiteljima. Upravo zato je mi kao škola nastojimo opet promovirati i poticati i na taj način uz školske preventivne programe poticati mentalno zdravlje učenika.

Potičemo društvene i druge vrste igara u smislu razvoja suradnje, dogovora, rješavanja problema, tolerancije, empatije, organizacije i samostalnosti.

 

Pedagoginja savjetnica:

mr.sc. Jasna Relja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju