
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 
Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja koji se svake godine obilježava 10. listopada važno je osvijestiti potrebu brige o mentalnom zdravlju djeteta i svih članova obitelji.
Mentalno je zdravlje stanje u kojemu osoba ostvaruje svoje sposobnosti, može se nositi sa stresom svakodnevnog života, raditi produktivno i plodno te dobro surađivati s drugima, biti zadovoljna i pridonositi pozitivno svojoj zajednici.
U školi smo ostvarili brojne aktivnosti i na taj način obilježili ovaj dan.
| 
			 NAZIV AKTIVNOSTI  | 
			
			 UČITELJ  | 
			
			 RAZRED  | 
		
| 
			 
 Predstavljanje slikovnice o mentalnom zdravlju  | 
			
			 
 Jasna Relja  | 
			
			 
 5.abc  | 
		
| 
			 Za dobar osjećaj - radionica, izrada infografika i letaka  | 
			
			 Nikolina Sabolić  | 
			
			 Novinarska grupa 
  | 
		
| 
			 Volim...volim....se igrati... (Igranje igara koje vole i predlože učenici)  | 
			
			 Maja Sinjeri  | 
			
			 
 1.a  | 
		
| 
			 Igrom do zdravog uma  | 
			
			 Biserka Knez  | 
			
			 1.b  | 
		
| 
			 Dobri prema sebi  | 
			
			 Valentina Galinec  | 
			
			 8. ab 
  | 
		
| 
			 Budi svoj prijatelj  | 
			
			 Petra Štefanec Latin  | 
			
			 2.a  | 
		
| 
			 Slikovni frazeološki rječnik – frazemi koji opisuju različita emocionalna stanja  | 
			
			 Sanja Kapusta  | 
			
			 6. i 8. r.  | 
		
| 
			 A Teen Survival Guide  | 
			
			 Mirjana Mihalec 
  | 
			
			 7ab  | 
		
Razred 2.a u radionici Budi svoj prijatelj. Na početku smo nabrajali pozitivne osobine te su učenici u fotografiju ogledala upisali svoje pozitivne osobine. Pričali smo kako pomažemo prijateljima kad su loše volje, kad nešto ne naprave dobro, a kakvi smo prema sebi kad mi pogriješimo te zaključili da se trebamo ponašati prema sebi suosjećajno kako se ponašamo i prema prijateljima kad pogriješe. Za kraj su dobili savjete kako postati svoj prijatelj.

Novinarska grupa u izradi plakata i letaka o mentalnom zdravlju



Na nastavi hrvatskoga jezika učenici šestih i osmih razreda su izrađivali slikovne frazeološke rječnike primarnih emocija vezanih uz nastavnu cjelinu Riječ u izražavanju. Učenici su osvijestili kako njihov materinji jezik obiluje velikim brojem frazema koji opisuju različita emocionalna stanja, primjerice: Srce je sišlo u pete; Imati više sreće više nego pameti; Ustati na lijevu nogu; Držati palce; Osmijeh od uha do uha; Ljut kao ris itd.

Radovi 1.a i 1.b razreda u radionicama: Volim se igrati i Igrom do zdravog uma.


Na satu engleskog jezika u 7. a i 7. b razgovarali smo o problemima mladih koji narušavaju mentalno zdravlje te smo radili plakat na temu A Teen Survival Guide na kojem smo izdvojili pet učestalih problema te savjete učenika kako ih riješiti.
Na Vijeću učenika razgovaralo se o pravilima za očuvanje mentalnog zdravlja i izrađivalo plakate.

Mentalno zdravlje dio je općeg zdravlja i bez mentalnog zdravlja nema niti općeg zdravlja djeteta. Stoga skrbiti o mentalnom zdravlju znači skrbiti o zdravlju općenito, a osobito je važno čuvati mentalno zdravlje u ranoj životnoj dobi, posebno u školskoj dobi djeteta. Preduvjeti dobrog mentalnog zdravlja školskog djeteta su: svakodnevna igra na svježem zraku, poštovanje djeteta i učenje djeteta poštovanju drugih, razumijevanje svojih i tuđih osjećaja, dobra suradnja s drugima i njegovanje prijateljstava i općenito njegovanje pozitivne i optimistične atmosfere u obitelji.

Koordinator:
Pedagoginja Jasna Relja