« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja koji se svake godine obilježava 10. listopada važno je osvijestiti potrebu brige o mentalnom zdravlju djeteta i svih članova obitelji.
Mentalno je zdravlje stanje u kojemu osoba ostvaruje svoje sposobnosti, može se nositi sa stresom svakodnevnog života, raditi produktivno i plodno te dobro surađivati s drugima, biti zadovoljna i pridonositi pozitivno svojoj zajednici.
U školi smo ostvarili brojne aktivnosti i na taj način obilježili ovaj dan.
NAZIV AKTIVNOSTI |
UČITELJ |
RAZRED |
Predstavljanje slikovnice o mentalnom zdravlju |
Jasna Relja |
5.abc |
Za dobar osjećaj - radionica, izrada infografika i letaka |
Nikolina Sabolić |
Novinarska grupa
|
Volim...volim....se igrati... (Igranje igara koje vole i predlože učenici) |
Maja Sinjeri |
1.a |
Igrom do zdravog uma |
Biserka Knez |
1.b |
Dobri prema sebi |
Valentina Galinec |
8. ab
|
Budi svoj prijatelj |
Petra Štefanec Latin |
2.a |
Slikovni frazeološki rječnik – frazemi koji opisuju različita emocionalna stanja |
Sanja Kapusta |
6. i 8. r. |
A Teen Survival Guide |
Mirjana Mihalec
|
7ab |
Razred 2.a u radionici Budi svoj prijatelj. Na početku smo nabrajali pozitivne osobine te su učenici u fotografiju ogledala upisali svoje pozitivne osobine. Pričali smo kako pomažemo prijateljima kad su loše volje, kad nešto ne naprave dobro, a kakvi smo prema sebi kad mi pogriješimo te zaključili da se trebamo ponašati prema sebi suosjećajno kako se ponašamo i prema prijateljima kad pogriješe. Za kraj su dobili savjete kako postati svoj prijatelj.
Novinarska grupa u izradi plakata i letaka o mentalnom zdravlju
Na nastavi hrvatskoga jezika učenici šestih i osmih razreda su izrađivali slikovne frazeološke rječnike primarnih emocija vezanih uz nastavnu cjelinu Riječ u izražavanju. Učenici su osvijestili kako njihov materinji jezik obiluje velikim brojem frazema koji opisuju različita emocionalna stanja, primjerice: Srce je sišlo u pete; Imati više sreće više nego pameti; Ustati na lijevu nogu; Držati palce; Osmijeh od uha do uha; Ljut kao ris itd.
Radovi 1.a i 1.b razreda u radionicama: Volim se igrati i Igrom do zdravog uma.
Na satu engleskog jezika u 7. a i 7. b razgovarali smo o problemima mladih koji narušavaju mentalno zdravlje te smo radili plakat na temu A Teen Survival Guide na kojem smo izdvojili pet učestalih problema te savjete učenika kako ih riješiti.
Na Vijeću učenika razgovaralo se o pravilima za očuvanje mentalnog zdravlja i izrađivalo plakate.
Mentalno zdravlje dio je općeg zdravlja i bez mentalnog zdravlja nema niti općeg zdravlja djeteta. Stoga skrbiti o mentalnom zdravlju znači skrbiti o zdravlju općenito, a osobito je važno čuvati mentalno zdravlje u ranoj životnoj dobi, posebno u školskoj dobi djeteta. Preduvjeti dobrog mentalnog zdravlja školskog djeteta su: svakodnevna igra na svježem zraku, poštovanje djeteta i učenje djeteta poštovanju drugih, razumijevanje svojih i tuđih osjećaja, dobra suradnja s drugima i njegovanje prijateljstava i općenito njegovanje pozitivne i optimistične atmosfere u obitelji.
Koordinator:
Pedagoginja Jasna Relja