« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kako bi što spontanije i efikasnije usvajali engleski jezik, učenici na satovima često uče kroz igru. Dok su njima te igre uglavnom zabava, učitelju je to siguran pokazatelj da se usvajaju točne gramatičke strukture i nove riječi pravilnog fonetskog oblika.
Igre su natjecateljskog karaktera i učenici u njima sudjeluju individualno, u paru ili tako da formiraju dva ili više natjecateljska tima. Kako bi pobijedili, moraju pažljivo slušati točan izgovor riječi, pravilno ih izgovarati, prepoznati napisani oblik riječi ili povezivati engleske naredbe s pokretom. Pritom se razvijaju sve četiri jezične vještine: slušanje, čitanje, pisanje i govorenje.
Igre pomažu u stvaranju pozitivne razredne atmosfere, motiviraju učenike za rad i razvijaju kod njih osjećaj za suradnju te rad u timu. Na ovaj se način unosi dinamika u učenje engleskog jezika i sprečava monotonija koja bi se mogla pojaviti kad bi učenici cijeli sat sjedili i pasivno primali informacije. Izuzetno su poticajne i svi učenici u njima rado sudjeluju. Riječi i konstrukcije rečenica usvojene na ovakav način, učenici će sigurno moći primijeniti kad se jednom nađu u stvarnoj situaciji, izvan učionice.
Tomislava Kraljić, prof. engleskog i francuskog jezika
Primjeri samo nekih igara koje učenici vole: