« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Istraživanje je provedeno nad učenicima 8. razreda. Ovogodišnji 8. razred polazio je informatiku od 5. razreda. Radi se o učenicima koji nastavu informatike polaze zajedno. U grupi imamo 4 odlična učenika, 2 vrlo dobra i 2 dobra učenika, 6 dječaka i 2 djevojčice.
Muško – 6
Žensko – 2
Prema odgovorima učenika vidimo da je najveći dio učenika uglavnom usvojio nastavno gradivo u svim razredima (Puno sam naučio/naučila i Izrazito puno sam naučio/naučila – preko 70%). Najveći dio nastavnog gradiva odnosi se na sadržaje koji su učenicima novi i zanimljivi
Nastavne teme: Računalo, Rješavanje problema i programiranje, Sigurno korištenje računalnih mreža, Korištenje aplikacija (Word, PowerPoint, Bojanje, Fotografije,...), Kreiranje web stranica, Računalne mreže
Kategorije usvojenosti: Nisam naučio/naučila ništa, Izrazito malo sam naučio/naučila, Niti jesam niti nisam naučio/naučila, Puno sam naučio/naučila, Izrazito puno sam naučio/naučila
Najteži dio gradiva učenicima je Rješavanje problema i programiranje. Ovaj dio nastavnog gradiva jedan dio učenika nije usvojio ili je usvojio samo osnovne pojmove. Ostale nastavne teme učenici su uglavnom usvojili.
Učenici smatraju da je nastavno gradivo dobro usvojeno i da će im ono pomoći u daljnjem školovanju, bez obzira koje zanimanje upisali.
Učenici 7. i 8. razreda nastavu informatike imali su 7. i 8. sat.
Zaključak:
Informatika kao nastavni predmet u osnovnoj školi daje učenicima niz znanja i praktičnih uputa koje ih omogućavaju lakši nastavak školovanja. Učenici polaznici informatike zadovoljni su kurikulumom i nastavnim sadržajima koji se obrađuje. Nastava informatike temelji se na rješavanju praktičnih zadataka uz pomoć računala. Takav način rada pokazao se učinkovit. Učenici koji su se odlučili za ovaj nastavni predmet rado dolaze u suprotnu smjenu. Zanimljivo je da nastavu informatike prate učenici koji postižu zaključne ocjene dobar, vrlo dobar i odličan.
Najviše problema učenici imaju sa nastavnom temom Rješavanje problema i programiranje.
Suradnja učenika i učitelja je dobra. Učenici su zadovoljni radom nastavnika informatike.
Anketu provela i obradila Đurđica Lucek.