preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Lipanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 188
Nastavni predmet LIKOVNA KULTURA
 

Učenici rade blok sat u kombinaciji sa tehničkom kulturom, što znači da jedan tjedan imaju dva sata likovnu kulturu a drugi tjedan dva sata tehničku kulturu.

Nastava likovne kulture (5., 6., 7. i 8.r.) organizirana je u četiri nastavne cjeline - CRTA, PLOHA, PROSTOR, i BOJA.

Nastavne teme pojedinih cjelina razlikuju se u svakom razredu tako da učenici proširuju svoje razumijevanje likovnog problema i primjenjuju svoje znanje na drugačije načine. Pristup i vještine stečene u nastavnoj cjelini istražuju se dublje, a složenost problema povećava. Svaki razred (5. 6. 7. 8.) ima svoju posebnost koja je u uskoj vezi s dobi učenika, što upućuje na nove veze u pristupu nastavnom procesu i razvoji sposobnosti učeničkog kreativnog razmišljanja, sadržaji se produbljuju i stavljaju u novo značenje i odnose u nastavi likovne kulture. Sve počinje opažanjem, slijedi istraživnje umjetničkog djela, primjena znanja o vizualnim i oblikovnim elementima, njihovim odnosima kako bi se mogao razvijati likovni govor učenika.

 

Vrednovanje u procesu nastave - naglašava se zadatak nastave i ističe dobro zapažanje, dobro izražavanje zadataka, kvaliteta likovno - tehničkog postupka u učeničkim radovima. Na kraju sata vrednuje se orginalnost, tehnička izvedba i spoznaja cilja nastavne teme.

Nekoliko pravila za uspješan rad na satu likovne kulture: u učionicu likovne kulture uđi radoznalo sa potrebitim priborom za rad:

- odbaci pomisao "ja ne znam dobro crtati ili ja to ne znam nacrtati", misli pozitivno ja to hoću, ja to mogu, ja ću se potruditi!

- pažljivo slušaj upute nastavnika za rad, pitaj ako trebaš dodatno objašnjenje,

- govori tiho i pažljivo se kreći učionicom, poštuj pravo drugih na rad,

- u vrednovanju likovnih radova budi kritičan, samokritičan i tolerantan.

- pospremi svoje radno mjesto i prostor za zajedničku upotrebu.

 

SLOBODNE AKTIVNOSTI - svaki petak od 11:30 do 13:45 radi likovna grupa MLADI DIZAJNERI.

Učenicima se omogućuje razvijanje likovnih stvaralačkih sposobnosti na novim iskustvima i upoznavanju likovnih tehnika i materijala za koje imaju više afiniteta.

Učenici polaznici likovne grupe također aktivno sudjeluju u rješavanju zadataka vezanih za rad i život škole i u likovnim aktivnostima primjenjuju svoje znanje  i iskustvo pri estetskom uređenju školskih prostora i drugim zadacima u kojima je likovno estetska intervencija potrebna.

 

Krajnji cilj u nastavi likovne kulture nije da naučimo učenike da nacrtaju neki objekt, predmet ili živo biće na određen način, nego likovna pismenost učenika.

Cilj nastave likovne kulture je stjecanje vizualne/likovne pismenosti za svu djecu bez obzira na njihov "talent".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

preskoči na navigaciju