« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U školskoj godini 2019. / 2020 . pokrenut je projekt vezan uz učenje njemačkog jezika kao stranog jezika, u kojem sudjeluju učenici od 4 do 8 razreda u suradnji s osnovnom školom Braća Radić i Antun Nemčić Gostovinski . Cilj je da se jača svijest o važnosti učenja njemačkog jezika , te da se promiče jezična i kulturna raznolikost . Bitno je da se učenici potiču na cjeloživotno učenje jezika u školi i izvan nje.
Bitno je ukazati na utjecaj globalizacijske kulture, važnost očuvanja kulturnih identiteta i kulturnih sličnosti , međukulturni dijalog , te osvještavati i otklanjati stereotipe i predrasude.
Suradnja učenika iz različitih škola i nastavnika su prilika za promicanje bogate jezične i kulturne raznolikosti zemalja njemačkog govornog područja kroz razne igre , aktivnosti , obilježavanja blagdana i bitnih datuma vezanih uz njemačko govorno područje , poticanje učenja jezika u i izvan škole.
Učenici će istraživati povijesna, geografska , kulturna obilježja, izrađivati će postere, plakate, multimedijalne sadržaje, rješavaju kvizove, igraju igre, uspoređuju, pjevaju, surađuju, u međusobnoj su interakciji s vršnjacima, sudjeluju u skype razgovoru, snimaju kratke video isječke, filmove .
Učenici će moći objasniti značenje očuvanja kulturnog identiteta i kulturnih različitosti , znati će opisati obilježja vlastite kulture i kulture drugih zemalja, moći će uočiti sličnosti i razlike između Hrvatske i zemalja njemačkog govornog područja, istražiti zadane jezične sadržaje koristeći IKT , povezati zadane jezične sadržaje kroz različite aktivnosti i igre.